PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Common Rail Motor Güç Arttırımı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1376329" data-attributes="member: 76199"><p>+30 hp +100 n.m. güç arttırımı yapıldığında , pullukta, rampa çıkışta 1750 devir kullanabiliyoruz ama motorun en az yakıt aralığı 1400-1900 rpm aralığında olduğundan 1900 rpm lede kullanabilmek gerekir.</p><p> Binaenaleyh, +30 hp, +80 n.m. tork eklemek daha mantıklı duruyor. (144 hp , 520-540 n.m. gibi )</p><p> Lastik ebatlarının da etkisi olur.</p><p> Arazi yapısına göre tercihler yerinde olur.</p><p> Yakıt avantajı , toplam iş süresine bakıldığında , traktörün verimsiz devir aralıklarından kurtulduğumuz süreler kadar olur , operatör etkilidir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1376329, member: 76199"] +30 hp +100 n.m. güç arttırımı yapıldığında , pullukta, rampa çıkışta 1750 devir kullanabiliyoruz ama motorun en az yakıt aralığı 1400-1900 rpm aralığında olduğundan 1900 rpm lede kullanabilmek gerekir. Binaenaleyh, +30 hp, +80 n.m. tork eklemek daha mantıklı duruyor. (144 hp , 520-540 n.m. gibi ) Lastik ebatlarının da etkisi olur. Arazi yapısına göre tercihler yerinde olur. Yakıt avantajı , toplam iş süresine bakıldığında , traktörün verimsiz devir aralıklarından kurtulduğumuz süreler kadar olur , operatör etkilidir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Common Rail Motor Güç Arttırımı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt