PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Common Rail motorlarda kırsal yakıt sorun olur mu?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="xdragonx" data-source="post: 272562" data-attributes="member: 1429"><p><strong>Ynt: Common Rail motorlarda kırsal yakıt sorun olur mu?</strong></p><p></p><p>standart enjeksiyon sistemlerinde mazot silindire 600-750 bar arasında basılırken cammonrail yüksek basınçlı püskurtme sisteminde basınç 1250 bara kadar çıkar enjektörlerden puskurtulen mazot o kadar hafiflerki havadan daha hafif hale gelir ve silindire basılan intercoolerdan soğutulmuş turbo ile yoğunlaştırılmış hava yakıt ile birleşince yanma oranı %35 daha artar ve yakıt pompası dahil bu sisteme uyumludur euro mazot kullanılmasındaki amaç kükürt oranının düşük dolayısı ile mazotun ince olması ve puskurtme esnasında enjektörlere zarar vermemesidir kükürtlü mazot yanma esnasında tortuya sebep olduğu için enjektör başında birikir meme tıkar ve sıcaklığa daha fazla maruz kaldığı için meme eritir ve enjektör değişimine kadar gider normal enjektör 125 lira iken crdi enjektörler 750 liradan başlar ve pistonlarada zarar verir belirli bir saat sonra çekiş düşer duman başlar pompa eleman keser o yüzden bizde 2005 modelden yeni traktörü olan kimse bilinçli yada bilmeden kırsal mazot kullanmaz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xdragonx, post: 272562, member: 1429"] [b]Ynt: Common Rail motorlarda kırsal yakıt sorun olur mu?[/b] standart enjeksiyon sistemlerinde mazot silindire 600-750 bar arasında basılırken cammonrail yüksek basınçlı püskurtme sisteminde basınç 1250 bara kadar çıkar enjektörlerden puskurtulen mazot o kadar hafiflerki havadan daha hafif hale gelir ve silindire basılan intercoolerdan soğutulmuş turbo ile yoğunlaştırılmış hava yakıt ile birleşince yanma oranı %35 daha artar ve yakıt pompası dahil bu sisteme uyumludur euro mazot kullanılmasındaki amaç kükürt oranının düşük dolayısı ile mazotun ince olması ve puskurtme esnasında enjektörlere zarar vermemesidir kükürtlü mazot yanma esnasında tortuya sebep olduğu için enjektör başında birikir meme tıkar ve sıcaklığa daha fazla maruz kaldığı için meme eritir ve enjektör değişimine kadar gider normal enjektör 125 lira iken crdi enjektörler 750 liradan başlar ve pistonlarada zarar verir belirli bir saat sonra çekiş düşer duman başlar pompa eleman keser o yüzden bizde 2005 modelden yeni traktörü olan kimse bilinçli yada bilmeden kırsal mazot kullanmaz [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Common Rail motorlarda kırsal yakıt sorun olur mu?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt