PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Videolar (Alıntılar)
DEUTZ-FAHR 5120 C - TRAKTÖRMETRE
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="MUSTAFA361" data-source="post: 1062948" data-attributes="member: 386"><p>Ülkeye göre sınıflandırma olmaz tabikide ama genelleme olarak söyledim. İşteki mühendislik önemli. En iyi hardox'u al ekipmanı yap yinede olmaz. Yılların Fiatını dayatma ile sattılar. Üstelik Avrupanın eski donanımsız modellerini. Fiatında iyi modelleri var ama Türkiyeye getirmediler. Bugün halen daha yok. 12+12 şanzımanı adamlar 70 lerde kullanmış. 1994 80-66DT kullandık. Yerine L95 Hi-Lo aldık. Her ikiside aynı tas aynı hamam. Çeki yok yakıt çok. L95 in debriyaj değişeli 2000 saat oldu gene aynı sesi yapmaya başladı. Valmet 11000 saat olacak buğday ekimi sonunda bugüne kadar tık demedi. Olmuyo demekki bişeyler yapamıyorlar. </p><p></p><p>Deutz motorları iyidir sözü çok genel bir laf. O fabrikada çeşit çeşit motor üretilmekte. İyileri de var içinde elbet. 5120C deki motor 8 valfli bir motor. Videodaki performans değerlerini de İSO normuna göre verdi sunucu. Oysaki sen traktörü satın aldığında senin alacağın performans DIN normu ile ifade edilir. İSO normunda motor hava filtresi, şarj dinomosu vs olmadan ölçüm yapılır. Bu da %8 daha fazla güç ölçülmesine neden olur. Yani videodaki değerlerden %8 düşmek gerekir. İşin doğrusu bu. </p><p></p><p>Top gear programında bir karşılaştırma vardı videosunu bulamadım. Ferrari, McLaren ve Audi. Modellerini hatırlamıyorum. Audi diğerlerinin 1/3 parasıydı yanlış hatırlamıyorsam. Çeşitli testlere tabi tuttular. Audinin yol tutuşu diğerlerine nazaran kötü değildi. Beygir gücü olarakta Audi diğerlerinin gerisindeydi. Yanlız bir konu var ki. Testler bitince sonuçları değerlendiriyorlar. Konu geldi sağlamlığa. Bu arada testleri uçak pistinde yaptılar. Ferrari ve McLarenin jantları, çamurluk kenarları, kapılar hep çizik içinde kalmış. Kamera Audiye döndü bir tek çizik yok. Çiziklerin sebebi de pistteki kum taneleri. Almanların çamurluk dizaynı ve boya kalitesi diğerlerinden çok üstün. Belki başka yerleri de üstündür bilinmez. Herkes bir ürün yapabilir fakat işin içine kalite girince işte onu herkes yapamaz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSTAFA361, post: 1062948, member: 386"] Ülkeye göre sınıflandırma olmaz tabikide ama genelleme olarak söyledim. İşteki mühendislik önemli. En iyi hardox'u al ekipmanı yap yinede olmaz. Yılların Fiatını dayatma ile sattılar. Üstelik Avrupanın eski donanımsız modellerini. Fiatında iyi modelleri var ama Türkiyeye getirmediler. Bugün halen daha yok. 12+12 şanzımanı adamlar 70 lerde kullanmış. 1994 80-66DT kullandık. Yerine L95 Hi-Lo aldık. Her ikiside aynı tas aynı hamam. Çeki yok yakıt çok. L95 in debriyaj değişeli 2000 saat oldu gene aynı sesi yapmaya başladı. Valmet 11000 saat olacak buğday ekimi sonunda bugüne kadar tık demedi. Olmuyo demekki bişeyler yapamıyorlar. Deutz motorları iyidir sözü çok genel bir laf. O fabrikada çeşit çeşit motor üretilmekte. İyileri de var içinde elbet. 5120C deki motor 8 valfli bir motor. Videodaki performans değerlerini de İSO normuna göre verdi sunucu. Oysaki sen traktörü satın aldığında senin alacağın performans DIN normu ile ifade edilir. İSO normunda motor hava filtresi, şarj dinomosu vs olmadan ölçüm yapılır. Bu da %8 daha fazla güç ölçülmesine neden olur. Yani videodaki değerlerden %8 düşmek gerekir. İşin doğrusu bu. Top gear programında bir karşılaştırma vardı videosunu bulamadım. Ferrari, McLaren ve Audi. Modellerini hatırlamıyorum. Audi diğerlerinin 1/3 parasıydı yanlış hatırlamıyorsam. Çeşitli testlere tabi tuttular. Audinin yol tutuşu diğerlerine nazaran kötü değildi. Beygir gücü olarakta Audi diğerlerinin gerisindeydi. Yanlız bir konu var ki. Testler bitince sonuçları değerlendiriyorlar. Konu geldi sağlamlığa. Bu arada testleri uçak pistinde yaptılar. Ferrari ve McLarenin jantları, çamurluk kenarları, kapılar hep çizik içinde kalmış. Kamera Audiye döndü bir tek çizik yok. Çiziklerin sebebi de pistteki kum taneleri. Almanların çamurluk dizaynı ve boya kalitesi diğerlerinden çok üstün. Belki başka yerleri de üstündür bilinmez. Herkes bir ürün yapabilir fakat işin içine kalite girince işte onu herkes yapamaz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Videolar (Alıntılar)
DEUTZ-FAHR 5120 C - TRAKTÖRMETRE
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt