PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz-Fahr 5G Warrior Edition
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1407403" data-attributes="member: 76199"><p>5G warrior edition , savaşçı versiyon, sürüm, model anlamı taşıyor.</p><p>Siyah renk çok toz gösterir, ısıyı tutan, emen, absorbe eden özelliktedir, traktör yazın daha fazla kullanılacağı için cazip gelmez.</p><p>Bu seride dengeli güç ifadesi vardı fakat motor karakteristiğindeki uzaklaşma eski kullanıcılara cazip gelmeyebilir.</p><p>SDF klasik motor grafiği , 1600 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , 2400 rpm max motor devridir.</p><p>1200-1600 rpm aralığı en az yakıt bölgesi devirleri bulunur.</p><p>MF Phantom serideki motor grafiğindeki eğri 1200-1600 rpm arası sabit tork aralığı şekline yakındır, Perkins motor başlangıcına benziyor.</p><p>5G serisinde 1600-1800 rpm sabit tork aralığı bulunuyor.</p><p>Motorun tork eğrisi grafiği şekil değiştirmiştir.</p><p>Güç eğrisi grafiği 1900-2200 rpm aynen korunmuştur.</p><p>Eski model motor minimum motor devrinde 1200-1600 rpm aralığı , max çeki kuvveti verebilmektedir.</p><p>Bu şekildeki motor dizaynlarında güçlü bir turbo ve dayanıklı krank yatakları tasarımı gerekir.</p><p>Zor arazi şartlarında kuru zamanda toprak işleme işlerinde beğenilir.</p><p>Aktif kullanılır motor devirleri 1200-1600 rpm aralığından 1600-2000 rpm ara devirlere taşınıyor.</p><p>Yaş tav sürümlerde motorda güç kesintisi beğenilmeyen bir durumdur.</p><p>Dyna 6 şanzıman veya orta uzun devir çalışmalı TTF S8000 motor , 1500-2300 rpm , Active Drive 4 şanzımanla daha geniş motor gücü yönetimine imkan tanıyor.</p><p>Fendth, Vario şanzımana sahip olduğu için güç kesintisi yapmaz.</p><p>Powershift , buçuk vitesleri otomatik atabilen modellerde var.</p><p>Bu modeli Explorer seri gibi motoru 1000 rpm motor devrine kadar sıkıştırarak kullanamayız.</p><p>Patinaja kalma, motor devir bölgesi farklı olur, patinaj ortalaması %10 tutturabilir mi?</p><p>Kuru ve yaş zeminlerde motor tepkileri değişir.</p><p>Phantom seri gibi döve döve binilecek traktör hissiyatı bulunmuyor.</p><p>Mazot düşmanı, NH TD90 , 50 lt yakıtla 1500 adet saman balyesi bağlayabiliyor.</p><p>Steyr, Enter, Ford, Fiat sürücüsü ise maksimum motor devrinde maksimum çeki gücü arıyor. </p><p>Binaenaleyh, ara devirlerde 1600-1800 rpm gibi max çeki gücü olmasını beğenmeyen sürücüler olabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1407403, member: 76199"] 5G warrior edition , savaşçı versiyon, sürüm, model anlamı taşıyor. Siyah renk çok toz gösterir, ısıyı tutan, emen, absorbe eden özelliktedir, traktör yazın daha fazla kullanılacağı için cazip gelmez. Bu seride dengeli güç ifadesi vardı fakat motor karakteristiğindeki uzaklaşma eski kullanıcılara cazip gelmeyebilir. SDF klasik motor grafiği , 1600 rpm max tork , 1900-2200 rpm sabit güç aralığı , 2400 rpm max motor devridir. 1200-1600 rpm aralığı en az yakıt bölgesi devirleri bulunur. MF Phantom serideki motor grafiğindeki eğri 1200-1600 rpm arası sabit tork aralığı şekline yakındır, Perkins motor başlangıcına benziyor. 5G serisinde 1600-1800 rpm sabit tork aralığı bulunuyor. Motorun tork eğrisi grafiği şekil değiştirmiştir. Güç eğrisi grafiği 1900-2200 rpm aynen korunmuştur. Eski model motor minimum motor devrinde 1200-1600 rpm aralığı , max çeki kuvveti verebilmektedir. Bu şekildeki motor dizaynlarında güçlü bir turbo ve dayanıklı krank yatakları tasarımı gerekir. Zor arazi şartlarında kuru zamanda toprak işleme işlerinde beğenilir. Aktif kullanılır motor devirleri 1200-1600 rpm aralığından 1600-2000 rpm ara devirlere taşınıyor. Yaş tav sürümlerde motorda güç kesintisi beğenilmeyen bir durumdur. Dyna 6 şanzıman veya orta uzun devir çalışmalı TTF S8000 motor , 1500-2300 rpm , Active Drive 4 şanzımanla daha geniş motor gücü yönetimine imkan tanıyor. Fendth, Vario şanzımana sahip olduğu için güç kesintisi yapmaz. Powershift , buçuk vitesleri otomatik atabilen modellerde var. Bu modeli Explorer seri gibi motoru 1000 rpm motor devrine kadar sıkıştırarak kullanamayız. Patinaja kalma, motor devir bölgesi farklı olur, patinaj ortalaması %10 tutturabilir mi? Kuru ve yaş zeminlerde motor tepkileri değişir. Phantom seri gibi döve döve binilecek traktör hissiyatı bulunmuyor. Mazot düşmanı, NH TD90 , 50 lt yakıtla 1500 adet saman balyesi bağlayabiliyor. Steyr, Enter, Ford, Fiat sürücüsü ise maksimum motor devrinde maksimum çeki gücü arıyor. Binaenaleyh, ara devirlerde 1600-1800 rpm gibi max çeki gücü olmasını beğenmeyen sürücüler olabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz-Fahr 5G Warrior Edition
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt