PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Fotoğraflar (Alıntılar)
deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="atilla" data-source="post: 20590" data-attributes="member: 249"><p><strong>: deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER</strong></p><p></p><p>CR , comman rail , enjektörlerdeki ve yakıt galerisindeki basınç 1400 ile 1600 bar .yakıt yanma esnasında daha küçük parçalara bülünüp , hava ile temasını daha fazla artırarak , dizelin verimini artırır... silindir başına 4 valv olduğu zaman . dizelin hava emiş miktarı artar, eğer türboluysa , turbo boyutları küçülür veya turbonun devir sayısı azalır . buda arıza olanağını azaltır düşüncesindeyim. en kısa anlatım . tam anlatılsa , sabaha kadar yazmam gerekıir . saygılar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="atilla, post: 20590, member: 249"] [b]: deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER[/b] CR , comman rail , enjektörlerdeki ve yakıt galerisindeki basınç 1400 ile 1600 bar .yakıt yanma esnasında daha küçük parçalara bülünüp , hava ile temasını daha fazla artırarak , dizelin verimini artırır... silindir başına 4 valv olduğu zaman . dizelin hava emiş miktarı artar, eğer türboluysa , turbo boyutları küçülür veya turbonun devir sayısı azalır . buda arıza olanağını azaltır düşüncesindeyim. en kısa anlatım . tam anlatılsa , sabaha kadar yazmam gerekıir . saygılar... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Fotoğraflar (Alıntılar)
deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt