PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Fotoğraflar (Çekimler)
*--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="önder çifçi" data-source="post: 31588" data-attributes="member: 400"><p><strong>Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>akgül kardeşim:</p><p></p><p>öncelikle verdiğin bilgilere teşekkürler.. lazer çalışmasının zorluğunu bilirim..tabiiki zor ve ağır bir iş.</p><p>makinanın bu denli yakıt sarfetmeside doğal,çünkü hiç boş yok.hep dolu çalışıyor makina.ha yakıt azmı çokmu tartışılır,ben olayın o yönünde değilim.servislerden bu denli şikayet karşısında firmaların tutumu bence hoş değil.kısa zamanda düzeltirler umarım.tutunma problemi olmayan bir makinede ilave ağırlık taşınmasını ise anlayabilmiş değilim doğrusu.ek ağırlık,aynı zmanda ekstra yakıt demek.bildiğim kadarıyla makina zaten ağır,birde ek ağırlık binince yakıtta paralelinde artıyor tabii.şimdi bunları buradan yazmak ahkam kesmeye benzetilmesin..tabiiki en doğru ve iyisini makinayı kullanan kişi bilir.onların kararı...toprak kazıması esnasında makina patinaja düşmesin diye ilave edilmiş olabilir.öndeki agırlık,taşıma(toprak)esnasında denge sağlayıp,makinanın daha hızlı hareket etmesini temin içindir diye düşünüyorum.</p><p>4 mt lik lazerle çalışan bir başka makinenin performans ve kullanım rahatlığını bildiğim için mukayese etmek bağlamında bu bilgileri öğrendim teşekkürler..</p><p>sorun olmadığı sürece transmisyon uygun..ancak sorun oluşursa biraz çözümü zor olacak gibi geliyor bana..çünki yük altında hareket eden mekanik parçalar ve power zamanla onarım ve yenileme gerektiricek birtakım parçalar içermekte..umarım ömrü uzun olur..bakın zamanında ilklerdendir.7740 lar dualpower dır.birçoğu,hemen hemen hepsi denilebilir(bizim bölgemizde) power arızasıyla karşılaştılar.(bukadar yılda doğal tabii)</p><p>kayma sınır ayarı o makinadada var sanırım.buna rağmen makinanın stop etme noktasına geliyor olması enteresan.makina kendini koruyabilmeli diye düşündüm..bayılarak yük altında stop etme,teknik açıdan makina için sakıncalı diye düşünüyorum..operatör daha dikkatli olmalı bence...</p><p>makinanın transmisyonunun buna müsaade ediyor olmasıda olumsuzluk bence...vario şanzıman buna kesinlikle müsaade etmez..motoru korur..</p><p>bilgilendirmen için tekrar teşekkürler.....selamlar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="önder çifçi, post: 31588, member: 400"] [b]Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*[/b] akgül kardeşim: öncelikle verdiğin bilgilere teşekkürler.. lazer çalışmasının zorluğunu bilirim..tabiiki zor ve ağır bir iş. makinanın bu denli yakıt sarfetmeside doğal,çünkü hiç boş yok.hep dolu çalışıyor makina.ha yakıt azmı çokmu tartışılır,ben olayın o yönünde değilim.servislerden bu denli şikayet karşısında firmaların tutumu bence hoş değil.kısa zamanda düzeltirler umarım.tutunma problemi olmayan bir makinede ilave ağırlık taşınmasını ise anlayabilmiş değilim doğrusu.ek ağırlık,aynı zmanda ekstra yakıt demek.bildiğim kadarıyla makina zaten ağır,birde ek ağırlık binince yakıtta paralelinde artıyor tabii.şimdi bunları buradan yazmak ahkam kesmeye benzetilmesin..tabiiki en doğru ve iyisini makinayı kullanan kişi bilir.onların kararı...toprak kazıması esnasında makina patinaja düşmesin diye ilave edilmiş olabilir.öndeki agırlık,taşıma(toprak)esnasında denge sağlayıp,makinanın daha hızlı hareket etmesini temin içindir diye düşünüyorum. 4 mt lik lazerle çalışan bir başka makinenin performans ve kullanım rahatlığını bildiğim için mukayese etmek bağlamında bu bilgileri öğrendim teşekkürler.. sorun olmadığı sürece transmisyon uygun..ancak sorun oluşursa biraz çözümü zor olacak gibi geliyor bana..çünki yük altında hareket eden mekanik parçalar ve power zamanla onarım ve yenileme gerektiricek birtakım parçalar içermekte..umarım ömrü uzun olur..bakın zamanında ilklerdendir.7740 lar dualpower dır.birçoğu,hemen hemen hepsi denilebilir(bizim bölgemizde) power arızasıyla karşılaştılar.(bukadar yılda doğal tabii) kayma sınır ayarı o makinadada var sanırım.buna rağmen makinanın stop etme noktasına geliyor olması enteresan.makina kendini koruyabilmeli diye düşündüm..bayılarak yük altında stop etme,teknik açıdan makina için sakıncalı diye düşünüyorum..operatör daha dikkatli olmalı bence... makinanın transmisyonunun buna müsaade ediyor olmasıda olumsuzluk bence...vario şanzıman buna kesinlikle müsaade etmez..motoru korur.. bilgilendirmen için tekrar teşekkürler.....selamlar [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Fotoğraflar (Çekimler)
*--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt