PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Fotoğraflar (Çekimler)
*--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="önder çifçi" data-source="post: 32194" data-attributes="member: 400"><p><strong>Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>sevgili kardeşim bende bunu bekliyordum zaten....</p><p>şimdi herşey benzedi..şanzıman kademesizzz...güzell....peki ' ' TURBO CUPLING,yaniTURBO CLUTCH ' ' </p><p>turbo kavrama veya eskilerin tabiri ile ' YAĞLI DEBRİYAJ ' denilen özelliği nereden bulucağız...</p><p>bu makinede mf 6000 serisinde yokki?? yani shuttle lever i nötr e almadığın sürece bu makine yürürken fren pedalına basılınca stop etmeden dururmu? eğer durabiliyorsa sorun yok stop etmez. ama durmuyorsa stop edicektir motor..ozaman deutz dan farkı kalmaz mf inde..</p><p>işte esas unsur burada..asıl fark bu..yeni yeni bu özelliği valtra nın yüksek güçteki makinelerinde uygulamaya başladılar..birileri bunu otuz senedir kullanıyor,hala kullanmakta.....</p><p>bu işi transmisyona yaptırıyor.motor ve transmisyon arasında baskı balata veya eskisi gibi türbin yok o mantığı farklı bir yöntemle uygulamışlar .çok teknik bir konu yeri burası değil.detay istenirse teknik bölüme yazarız...</p><p>yorumlarına teşekkürler....selamlar...sevgilerimle</p><p></p><p>hasat başlamış herhalde ÜRÜNÜNÜZ BOL VE BEREKETLİ OLSUN.sağlıklı ve iyi günlerde kullanmak nasip olsun....tekrar selamlar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="önder çifçi, post: 32194, member: 400"] [b]Ynt: *--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*[/b] sevgili kardeşim bende bunu bekliyordum zaten.... şimdi herşey benzedi..şanzıman kademesizzz...güzell....peki ' ' TURBO CUPLING,yaniTURBO CLUTCH ' ' turbo kavrama veya eskilerin tabiri ile ' YAĞLI DEBRİYAJ ' denilen özelliği nereden bulucağız... bu makinede mf 6000 serisinde yokki?? yani shuttle lever i nötr e almadığın sürece bu makine yürürken fren pedalına basılınca stop etmeden dururmu? eğer durabiliyorsa sorun yok stop etmez. ama durmuyorsa stop edicektir motor..ozaman deutz dan farkı kalmaz mf inde.. işte esas unsur burada..asıl fark bu..yeni yeni bu özelliği valtra nın yüksek güçteki makinelerinde uygulamaya başladılar..birileri bunu otuz senedir kullanıyor,hala kullanmakta..... bu işi transmisyona yaptırıyor.motor ve transmisyon arasında baskı balata veya eskisi gibi türbin yok o mantığı farklı bir yöntemle uygulamışlar .çok teknik bir konu yeri burası değil.detay istenirse teknik bölüme yazarız... yorumlarına teşekkürler....selamlar...sevgilerimle hasat başlamış herhalde ÜRÜNÜNÜZ BOL VE BEREKETLİ OLSUN.sağlıklı ve iyi günlerde kullanmak nasip olsun....tekrar selamlar [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Fotoğraflar (Çekimler)
*--*DEUTZ FAHR AGROTRON 150,LANDİNİ LEGEND 125,MF 398 3.085D*--*
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt