PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz-Fahr Yeni "Warrior" Renkleri
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1434547" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://www.trakkulup.net/threads/5625-ve-5725-arasindaki-10-beygirlik-guc-hangi-farkliliklarindan-meydana-geliyor.14284/#post-141697[/URL]</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.trakkulup.net/threads/yazilimla-beygir-gucu-yukseltme.111005/#post-1423395[/URL]</p><p>Geçmiş konularda bilgilendirici içerikler verilmiş.</p><p>Same Explorer serinin tork grafiği yumuşak yay şeklindeydi ve tork başlangıcı fazla düşük değildi.</p><p>Yeni nesil motorlara geçildikçe grafiklerde oynama yapılmış,</p><p>BF4M 2012 , tork eğrisi yumuşak yay şeklinde ve 1400 rpm max tork veriyor,</p><p>1800-2200 rpm sabit güç aralığı devirlerine sahiptir.</p><p>1200-1600 rpm devir aralığında 210 gr.kw/h , spesifik yakıt tüketimi ideal değerlerde bulunuyor.</p><p>1800-2200 rpm devir aralığında 220-230 gr.kw/h , spesifik yakıt tüketim değeri var.</p><p>Fiat 66S serinin yakıt grafiği bunun tam tersidir ve max tork noktası 1500 rpm devirde bulunuyor.</p><p>Fiat 1500 rpm devirde 230 gr.kw/h , 1900-2300 rpm aralığında 220 gr.kw/h spesifik yakıt tüketimi var.</p><p>Ekonomik kuyruk mili devrinde Same uygun yakıt tüketir, örneğin ot biçer.</p><p>Balye bağlama da Fiat 66S, 2000 rpm devirde uygun yakıt tüketir.</p><p>Motor grafiği, vites oranları olarak gayet iyi duruyor ama</p><p>motorların tork artış yüzdeleri 90 lık modelde %28 , 105 lik modelde %21 olduğundan sarsıntı azaltmaya yönelik dizayn verilmiş.</p><p>Düz arazilerde kullanış iyi olsa da rampaya sarışlarda, çamur tarla yürüyüşlerinde farklar olabilir.</p><p>Motorun devrini koruyamaması, oynak devirlerde olmasının sebebi segman yapısından kaynaklanır.</p><p>Motorun uzun ömürlü olabilmesi için rektefelik tarzda gevşek çalışan dizayn yapılıyor.</p><p>Balye makinesine sap yedireceğiz, gaz verdik mi yiyecek traktör aranıyor.</p><p>Dizayna baktığımızda tork eğrisinde düşüklük görünmüyor ama segman yapısından dolayı çabuk sinme hareketleri sürücüyü zorlar.</p><p>Devir sabitleme koymakta her zaman çözüm olmayabilir, balye makinesini sapı yedirmek için 540-580 rpm değişken devirle kullanırız.</p><p>Hem motor uzun ömürlü olacak hemde sıkı çalışacak bu da malzeme bilimcilerinin konusu olabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1434547, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://www.trakkulup.net/threads/5625-ve-5725-arasindaki-10-beygirlik-guc-hangi-farkliliklarindan-meydana-geliyor.14284/#post-141697[/URL] [URL unfurl="true"]https://www.trakkulup.net/threads/yazilimla-beygir-gucu-yukseltme.111005/#post-1423395[/URL] Geçmiş konularda bilgilendirici içerikler verilmiş. Same Explorer serinin tork grafiği yumuşak yay şeklindeydi ve tork başlangıcı fazla düşük değildi. Yeni nesil motorlara geçildikçe grafiklerde oynama yapılmış, BF4M 2012 , tork eğrisi yumuşak yay şeklinde ve 1400 rpm max tork veriyor, 1800-2200 rpm sabit güç aralığı devirlerine sahiptir. 1200-1600 rpm devir aralığında 210 gr.kw/h , spesifik yakıt tüketimi ideal değerlerde bulunuyor. 1800-2200 rpm devir aralığında 220-230 gr.kw/h , spesifik yakıt tüketim değeri var. Fiat 66S serinin yakıt grafiği bunun tam tersidir ve max tork noktası 1500 rpm devirde bulunuyor. Fiat 1500 rpm devirde 230 gr.kw/h , 1900-2300 rpm aralığında 220 gr.kw/h spesifik yakıt tüketimi var. Ekonomik kuyruk mili devrinde Same uygun yakıt tüketir, örneğin ot biçer. Balye bağlama da Fiat 66S, 2000 rpm devirde uygun yakıt tüketir. Motor grafiği, vites oranları olarak gayet iyi duruyor ama motorların tork artış yüzdeleri 90 lık modelde %28 , 105 lik modelde %21 olduğundan sarsıntı azaltmaya yönelik dizayn verilmiş. Düz arazilerde kullanış iyi olsa da rampaya sarışlarda, çamur tarla yürüyüşlerinde farklar olabilir. Motorun devrini koruyamaması, oynak devirlerde olmasının sebebi segman yapısından kaynaklanır. Motorun uzun ömürlü olabilmesi için rektefelik tarzda gevşek çalışan dizayn yapılıyor. Balye makinesine sap yedireceğiz, gaz verdik mi yiyecek traktör aranıyor. Dizayna baktığımızda tork eğrisinde düşüklük görünmüyor ama segman yapısından dolayı çabuk sinme hareketleri sürücüyü zorlar. Devir sabitleme koymakta her zaman çözüm olmayabilir, balye makinesini sapı yedirmek için 540-580 rpm değişken devirle kullanırız. Hem motor uzun ömürlü olacak hemde sıkı çalışacak bu da malzeme bilimcilerinin konusu olabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz-Fahr Yeni "Warrior" Renkleri
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt