PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz mu perkins mi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1145319" data-attributes="member: 76199"><p>Motor silindir çap/strok oranları 1 ile 1,25 arasında değişir, derin pistonlu olanlar düşük devirlerde torklu çalışabilme özelliğine sahiptir, ama günümüzde turbonunda kullanılmasından dolayı 1,1 oranlı motorlar daha çok tercih ediliyor, motor yumuşak çalışmalı şekil veriliyor, motor sert devir alırsa turbo yüksek basınç altında kalır, zarar görür.</p><p> 4400 perkins silindir çap/boy 105/127 1,21 oranlı motor var, 1000-1700 devir arası sabit tork, 1700-2000 devir arası yumuşuyor, 2000 devir tam güç veriyor.Elektronik kontrollü enjeksiyon ve turbo aftercooler var.</p><p> 3400 perkins silindir çap/boy 99/110 1,11 oranlı motor var, 1400-1800 devir arası sabit tork, 1840-2300 devir arası yumuşuyor,sabit güç devir bandı var,CRD farklı markalar kullanılabiliyor.</p><p> 4400 motor 35-50 kg.m tork veriyor,3400 motorda 30-46 kg.m arası motorlar mevcuttur.</p><p> Yanma odasının şekilleri ve enjektör konumlamaları eskiye nazaran iyileştirilmiştir, ayrıca yakıt kaliteleri artmıştır.700-900 bar olan mekanik enjeksiyon basınçları ile 1 atm basınç altında oluşan yanma ile 2500 bar 6 delikli enjektör, 3 atm basınçta havayla sisleme yapılarak karıştırılıyor ve yanma sağlanıyor, kırsal motorinin kalori değeriyle euro mazotun kalori değerleri farklıdır ve daha iyidir.Yanma kaliteside iyileşmiştir.</p><p> Bu sayede motordan aynı hacimdeki atmosferik motora göre 2 kat fazla tork (çekiş) alınabiliyor.</p><p> Şikayetler neden bitmiyor, farklı toprak yapıları var, getir götür işleri var, motor bloğu hafiflemiştir, güç ağırlık dengesi arıyoruz.</p><p> Perkins CRD yi eski modelle aynı karakteristikte sandıkları için Deuthz motora yönelme var.</p><p> 1400-2200 devirde çalışan motorla 800 devir vites aralıklı ZF şanzıman, 1400-2300 devir aralığında çalışan perkins motorla daha uyumlu olacaktır.</p><p> Yakıt tüketimine sahada bakmak lazım.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1145319, member: 76199"] Motor silindir çap/strok oranları 1 ile 1,25 arasında değişir, derin pistonlu olanlar düşük devirlerde torklu çalışabilme özelliğine sahiptir, ama günümüzde turbonunda kullanılmasından dolayı 1,1 oranlı motorlar daha çok tercih ediliyor, motor yumuşak çalışmalı şekil veriliyor, motor sert devir alırsa turbo yüksek basınç altında kalır, zarar görür. 4400 perkins silindir çap/boy 105/127 1,21 oranlı motor var, 1000-1700 devir arası sabit tork, 1700-2000 devir arası yumuşuyor, 2000 devir tam güç veriyor.Elektronik kontrollü enjeksiyon ve turbo aftercooler var. 3400 perkins silindir çap/boy 99/110 1,11 oranlı motor var, 1400-1800 devir arası sabit tork, 1840-2300 devir arası yumuşuyor,sabit güç devir bandı var,CRD farklı markalar kullanılabiliyor. 4400 motor 35-50 kg.m tork veriyor,3400 motorda 30-46 kg.m arası motorlar mevcuttur. Yanma odasının şekilleri ve enjektör konumlamaları eskiye nazaran iyileştirilmiştir, ayrıca yakıt kaliteleri artmıştır.700-900 bar olan mekanik enjeksiyon basınçları ile 1 atm basınç altında oluşan yanma ile 2500 bar 6 delikli enjektör, 3 atm basınçta havayla sisleme yapılarak karıştırılıyor ve yanma sağlanıyor, kırsal motorinin kalori değeriyle euro mazotun kalori değerleri farklıdır ve daha iyidir.Yanma kaliteside iyileşmiştir. Bu sayede motordan aynı hacimdeki atmosferik motora göre 2 kat fazla tork (çekiş) alınabiliyor. Şikayetler neden bitmiyor, farklı toprak yapıları var, getir götür işleri var, motor bloğu hafiflemiştir, güç ağırlık dengesi arıyoruz. Perkins CRD yi eski modelle aynı karakteristikte sandıkları için Deuthz motora yönelme var. 1400-2200 devirde çalışan motorla 800 devir vites aralıklı ZF şanzıman, 1400-2300 devir aralığında çalışan perkins motorla daha uyumlu olacaktır. Yakıt tüketimine sahada bakmak lazım. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Deutz mu perkins mi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt