PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
DEUTZ YAKIT TESTİ
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1211924" data-attributes="member: 76199"><p>Beygir gücü: Tork*Devir/7221 e eşittir.</p><p>Yüksek devirde max güç noktası olan motorların Tork/HP oranı azdır, düşük devirlerde ise fazladır, Çap/Strok(Piston genişliği ve boyu) ile durum değişir.Dizayn tercihidir.</p><p> Tork/HP oranı motor için bir şey ifade etmez, yüksekse motorun derin piston boylu olduğu anlaşılır.Derin kurslu motorun ısıl kayıpları biraz azdır.</p><p> Yüksek devir çevirenlerin (kısa pistonlu) ise avansları iyi olup soğuk çalışma performansları iyidir.Yalnız max tork noktası ile max motor gücü noktası devir aralığı açık olacağından vites ihtiyacı fazla olur.</p><p> Düşük devirde tork yakalama motora az yakıt yaktırmaz.Dizayn tercihidir.Uygun devir ve uygun motor yüküyle motor işe göre az yakıt harcar.Power mix testlerinde farklı motor yüklerinde ve işlerde motorun özgül yakıt tüketim değerleri mevcuttur.</p><p> Kuyruk mili güç aktarım değerleri değişkenlik gösterebilir.Motor gücü/Kuyruk mili gücü oranı %80-95 gibi aralıkta değişir, bu dizayn tercihidir.Güç aktarım kayıpları ancak testle anlaşılır, orandan hiçbir şey anlaşılmaz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1211924, member: 76199"] Beygir gücü: Tork*Devir/7221 e eşittir. Yüksek devirde max güç noktası olan motorların Tork/HP oranı azdır, düşük devirlerde ise fazladır, Çap/Strok(Piston genişliği ve boyu) ile durum değişir.Dizayn tercihidir. Tork/HP oranı motor için bir şey ifade etmez, yüksekse motorun derin piston boylu olduğu anlaşılır.Derin kurslu motorun ısıl kayıpları biraz azdır. Yüksek devir çevirenlerin (kısa pistonlu) ise avansları iyi olup soğuk çalışma performansları iyidir.Yalnız max tork noktası ile max motor gücü noktası devir aralığı açık olacağından vites ihtiyacı fazla olur. Düşük devirde tork yakalama motora az yakıt yaktırmaz.Dizayn tercihidir.Uygun devir ve uygun motor yüküyle motor işe göre az yakıt harcar.Power mix testlerinde farklı motor yüklerinde ve işlerde motorun özgül yakıt tüketim değerleri mevcuttur. Kuyruk mili güç aktarım değerleri değişkenlik gösterebilir.Motor gücü/Kuyruk mili gücü oranı %80-95 gibi aralıkta değişir, bu dizayn tercihidir.Güç aktarım kayıpları ancak testle anlaşılır, orandan hiçbir şey anlaşılmaz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
DEUTZ YAKIT TESTİ
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt