PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Difransiyel kilidi önemlimi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="pyrzmc" data-source="post: 1380958" data-attributes="member: 77792"><p>Biz bugüne kadar ihtiyaç duymadık kullanmadık hiçte lazım olmadı masseyi yapan mühendislerin aklı az olduğundan arkasını hafif yapmışlar zorlandığında patinaja kalkipta tekerler kacirsinki içerde dişli sistemine zararı olmasın ömürlü olsun diye ancak biz çeksin diye ilave ağırlık teker içine su koyup 70 beygirden 90 beygirlik güç cikartcaz diye bijon keseriz gövde üstü dusururuz traktörleri yada şanzıman dişlisi kırarız ne biliyim 10 bin saatlik motor ömrünü 7 bin saate dusuru rektefe işine gireriz gibi oradaki o pedal ağır durumlarda traktorun kendini kurtarması amacıyla konmakta eğer sürekli işlerde kullanılacak olsa entegre bir sistem koyup o mühendis sürekli o kilidin çalışmasını saglayabilir bir traktörün patinajda kalması sadece lastik ömrünü yer bu da icersini dağıtmasınin yanında cüzi bir masraf patinajla traktör aktarma organlarını ve motorunu korur bu yüzden ben her zaman traktörün zorlandiginda patinaja kalkmasını doğru bulup kullanmamisimdir bu benim tercihim ve görüşüm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pyrzmc, post: 1380958, member: 77792"] Biz bugüne kadar ihtiyaç duymadık kullanmadık hiçte lazım olmadı masseyi yapan mühendislerin aklı az olduğundan arkasını hafif yapmışlar zorlandığında patinaja kalkipta tekerler kacirsinki içerde dişli sistemine zararı olmasın ömürlü olsun diye ancak biz çeksin diye ilave ağırlık teker içine su koyup 70 beygirden 90 beygirlik güç cikartcaz diye bijon keseriz gövde üstü dusururuz traktörleri yada şanzıman dişlisi kırarız ne biliyim 10 bin saatlik motor ömrünü 7 bin saate dusuru rektefe işine gireriz gibi oradaki o pedal ağır durumlarda traktorun kendini kurtarması amacıyla konmakta eğer sürekli işlerde kullanılacak olsa entegre bir sistem koyup o mühendis sürekli o kilidin çalışmasını saglayabilir bir traktörün patinajda kalması sadece lastik ömrünü yer bu da icersini dağıtmasınin yanında cüzi bir masraf patinajla traktör aktarma organlarını ve motorunu korur bu yüzden ben her zaman traktörün zorlandiginda patinaja kalkmasını doğru bulup kullanmamisimdir bu benim tercihim ve görüşüm [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Difransiyel kilidi önemlimi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt