PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Dizel Toyota Corolla mı LPG li Avensis mi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1413602" data-attributes="member: 76199"><p>Avensis 1.6 Elegant , benzin+LPG'li araç ağırlığı 1385 kg geliyor.</p><p>Yol tutuş olarak gayet iyi,</p><p>Şöyle ki ; Doğan SLX 1.6 i.e. nin 90 km/h hızla dönebildiği kapalı virajları 120 km/h hızla dönebiliyor.</p><p>Karakteristik olarak karlı yol arabası diyebiliriz.</p><p>Motor karakteristiği FSi motor tipinde,</p><p>Tork eğrisi yumuşak yükselen , 3800 rpm max tork , 5400-6000 rpm sabit güç aralığı veriliyor.</p><p>Sakin kullanımlarda 2000-4000 rpm motora devir verilerek vites yükseltilir, 3000 rpm devirde en az yakıt 1. yük dengeleme devri bulunuyor.</p><p>Sabit bir tork aralığı bulunmuyor, yumuşak yay şeklinde tork eğrisine şekil verilmiş.</p><p>Bu durum karlı zemin yürüyüşlerde yere güç aktarımını iyileştiriyor, patinaj istekleri yok gibi olur.</p><p>2000-4000 rpm , 1750-6000 rpm , 1450-2750 rpm , 2000-4300 rpm gibi sabit tork aralığı bulunan araçlar kuru zeminlerde daha kısa sürede hızlanma yapabiliyor,</p><p>fakat bizim iklimimizde yağmur ve kar 8-10 ay eksik olmaz.</p><p>Eski nesil arabaların 0-100 km/h hızlanma süreleri genelde 13 sn idi.</p><p>Bir aracın 0-100 km/h hızlanma süresinin 10 sn ve araç sollama mesafesi ve süresinin belli standartlara oturtulmasının trafikte güvenlik için iyi olacağını düşünüyoruz, CVT şanzımanlı modellerin bazılarının sollama süreleri çok uzun kalabiliyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1413602, member: 76199"] Avensis 1.6 Elegant , benzin+LPG'li araç ağırlığı 1385 kg geliyor. Yol tutuş olarak gayet iyi, Şöyle ki ; Doğan SLX 1.6 i.e. nin 90 km/h hızla dönebildiği kapalı virajları 120 km/h hızla dönebiliyor. Karakteristik olarak karlı yol arabası diyebiliriz. Motor karakteristiği FSi motor tipinde, Tork eğrisi yumuşak yükselen , 3800 rpm max tork , 5400-6000 rpm sabit güç aralığı veriliyor. Sakin kullanımlarda 2000-4000 rpm motora devir verilerek vites yükseltilir, 3000 rpm devirde en az yakıt 1. yük dengeleme devri bulunuyor. Sabit bir tork aralığı bulunmuyor, yumuşak yay şeklinde tork eğrisine şekil verilmiş. Bu durum karlı zemin yürüyüşlerde yere güç aktarımını iyileştiriyor, patinaj istekleri yok gibi olur. 2000-4000 rpm , 1750-6000 rpm , 1450-2750 rpm , 2000-4300 rpm gibi sabit tork aralığı bulunan araçlar kuru zeminlerde daha kısa sürede hızlanma yapabiliyor, fakat bizim iklimimizde yağmur ve kar 8-10 ay eksik olmaz. Eski nesil arabaların 0-100 km/h hızlanma süreleri genelde 13 sn idi. Bir aracın 0-100 km/h hızlanma süresinin 10 sn ve araç sollama mesafesi ve süresinin belli standartlara oturtulmasının trafikte güvenlik için iyi olacağını düşünüyoruz, CVT şanzımanlı modellerin bazılarının sollama süreleri çok uzun kalabiliyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Dizel Toyota Corolla mı LPG li Avensis mi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt