PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
dizelin volan çapının ve kütlesinin büyük oluşu , tork dengesine etkisi??
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="atilla" data-source="post: 169864" data-attributes="member: 249"><p><strong>Ynt: dizelin volan çapının ve kütlesinin büyük oluşu , tork dengesine etkisi??</strong></p><p></p><p> hani,yani pik tork ihtiyacında , motorun genel dengelemesini yapan volan ın kütlesinin sağladığı atalalet ve dinamik potansiyal enerjisinin ..torkun sabit tutmaya katkısının olacağını düşünüyorum...çünki tork bir döndürme gücü diyebiliriz .. hızlanmış bir volan kütlesininde döndürme atalet momenti vardır...bu arada torkunda ani dalgalanmalardan etkilenmesine yardımcı olur diye düşünüyorum...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="atilla, post: 169864, member: 249"] [b]Ynt: dizelin volan çapının ve kütlesinin büyük oluşu , tork dengesine etkisi??[/b] hani,yani pik tork ihtiyacında , motorun genel dengelemesini yapan volan ın kütlesinin sağladığı atalalet ve dinamik potansiyal enerjisinin ..torkun sabit tutmaya katkısının olacağını düşünüyorum...çünki tork bir döndürme gücü diyebiliriz .. hızlanmış bir volan kütlesininde döndürme atalet momenti vardır...bu arada torkunda ani dalgalanmalardan etkilenmesine yardımcı olur diye düşünüyorum... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
dizelin volan çapının ve kütlesinin büyük oluşu , tork dengesine etkisi??
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt