PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
DT TİP TRAKTÖRLERDE ÖN LASTİK AŞINMALARI
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="filozof" data-source="post: 142431" data-attributes="member: 5566"><p>DT tip traktörlerin yapılış ve kullanım amaçları traktörlerin tarla çalışmalarında veya patinaja maruz kaldıkları anlarda yere daha iyi tutunabilmelerini sağlamaktır. Belirtilen amaçla kullanımlarda traktörlerden maksimum verimin alınabilmesi için ön lastik hızlarının arka lastik hızlarına göre % 1–5 arasında daha fazla olması gerekmektedir. Tarla çalışmaları ve patinaj önlemeye yönelik oluşturulan ön tekerleklerdeki hız farkı traktörün sert zeminlerde (stabilize ve asfalt zeminlerde) kullanımında DT sisteminin aktif halde bulundurulması ön lastiklerde zamansız anormal aşıntılara neden olur.Bunun yanı sıra ön ve arka lastiklerde hatalı hava basınçları aşınma nedenleri olabileceği gibi aşınmayı hızlandırıcı etkide yapabilirler.Kullanıcılar tarafından traktöre karşıdan bakıldığında ön lastiklerin alt tarafının dar, üst tarafının geniş durması direksiyon sisteminde kullanılan camber açısı değeri olup,hatalı imalat değildir.</p><p></p><p> DT sistemini sert zeminli satıhlarda kullanmayınız. Lastiklerde erken aşınma oluşur.</p><p> Lastik havalarını önerilen değerlerde olmasını sağlayınız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="filozof, post: 142431, member: 5566"] DT tip traktörlerin yapılış ve kullanım amaçları traktörlerin tarla çalışmalarında veya patinaja maruz kaldıkları anlarda yere daha iyi tutunabilmelerini sağlamaktır. Belirtilen amaçla kullanımlarda traktörlerden maksimum verimin alınabilmesi için ön lastik hızlarının arka lastik hızlarına göre % 1–5 arasında daha fazla olması gerekmektedir. Tarla çalışmaları ve patinaj önlemeye yönelik oluşturulan ön tekerleklerdeki hız farkı traktörün sert zeminlerde (stabilize ve asfalt zeminlerde) kullanımında DT sisteminin aktif halde bulundurulması ön lastiklerde zamansız anormal aşıntılara neden olur.Bunun yanı sıra ön ve arka lastiklerde hatalı hava basınçları aşınma nedenleri olabileceği gibi aşınmayı hızlandırıcı etkide yapabilirler.Kullanıcılar tarafından traktöre karşıdan bakıldığında ön lastiklerin alt tarafının dar, üst tarafının geniş durması direksiyon sisteminde kullanılan camber açısı değeri olup,hatalı imalat değildir. DT sistemini sert zeminli satıhlarda kullanmayınız. Lastiklerde erken aşınma oluşur. Lastik havalarını önerilen değerlerde olmasını sağlayınız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
DT TİP TRAKTÖRLERDE ÖN LASTİK AŞINMALARI
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt