PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Alım-Satım ve Yedek Parça
Alım - Satım
Diğer
E-PAZARLAMA
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ENES4422" data-source="post: 1053640" data-attributes="member: 46769"><p><span style="font-size: 18px">Üreticinin en büyük sorunlarından biri ÜRÜN PAZARIDIR. Artık gelişen dünyada üreticiler müşterilerin ve tüccarın ayağına gelmesini beklemiyor. Küçük bir işletmeden veya küçük bir köyden dahi dünya ve yurt üzerine zaman kısıtlaması olmadan ürün satılabiliyor. Üstelik bu satışlar tek-tek perakende olduğu gibi gemiler dolusu miktarda bile olabiliyor.</span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px">E-PAZARLAMA :</span></p><p><span style="font-size: 18px">Web pazarlama, online pazarlama, e-pazarlama, sanal pazarlama, net-ticaret veya internet marketing ürün v.s. veya servislerin internet üzerinden pazarlanmasıdır. Hepside aynıdır.</span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px">E-PAZARLAMADA BAŞLICA ARAÇLAR:</span></p><p><span style="font-size: 18px">-Web sitesi (Firmaların veya kişilerin kendi siteleri)</span></p><p><span style="font-size: 18px">-E-posta (Müşteriye uzatılan sanal kartvizit diyebiliriz)</span></p><p><span style="font-size: 18px">-Arama motorları (Bu yol çoğunlukla reklam ve ürün-firma bilgileri dahilindedir)</span></p><p><span style="font-size: 18px">-Reklam (sanal ortamda veya medya kanalı ile yapılan tanıtımlar) </span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px">E-PAZARLAMANIN AVANTAJLARI:</span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px">* Tatil-gece-gündüz kısıtlaması yok</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Kira gideri yok</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Zamandan kazanma</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Müşteriyle daha yakın ilişki kurabilme</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Mesafe sorunu yok</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Mekan sorunu yok</span></p><p><span style="font-size: 18px">* İtibar faydası</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Mülkiyet faydası</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Masraflarda azalma</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Büyük bir kitleye ulaşabilme imkânı</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Uzak mesafelere hızlı ve kolay ulaşabilme</span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px">E-PAZARLAMA YÖNTEMLERİ:</span></p><p><span style="font-size: 18px">* E-posta</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Satışa uygun web siteleri</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Bağlılık, referans ve üyelik programları</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Arama motorları</span></p><p><span style="font-size: 18px">* Banner gibi internet reklamlar. </span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ENES4422, post: 1053640, member: 46769"] [SIZE=5]Üreticinin en büyük sorunlarından biri ÜRÜN PAZARIDIR. Artık gelişen dünyada üreticiler müşterilerin ve tüccarın ayağına gelmesini beklemiyor. Küçük bir işletmeden veya küçük bir köyden dahi dünya ve yurt üzerine zaman kısıtlaması olmadan ürün satılabiliyor. Üstelik bu satışlar tek-tek perakende olduğu gibi gemiler dolusu miktarda bile olabiliyor. E-PAZARLAMA : Web pazarlama, online pazarlama, e-pazarlama, sanal pazarlama, net-ticaret veya internet marketing ürün v.s. veya servislerin internet üzerinden pazarlanmasıdır. Hepside aynıdır. E-PAZARLAMADA BAŞLICA ARAÇLAR: -Web sitesi (Firmaların veya kişilerin kendi siteleri) -E-posta (Müşteriye uzatılan sanal kartvizit diyebiliriz) -Arama motorları (Bu yol çoğunlukla reklam ve ürün-firma bilgileri dahilindedir) -Reklam (sanal ortamda veya medya kanalı ile yapılan tanıtımlar) E-PAZARLAMANIN AVANTAJLARI: * Tatil-gece-gündüz kısıtlaması yok * Kira gideri yok * Zamandan kazanma * Müşteriyle daha yakın ilişki kurabilme * Mesafe sorunu yok * Mekan sorunu yok * İtibar faydası * Mülkiyet faydası * Masraflarda azalma * Büyük bir kitleye ulaşabilme imkânı * Uzak mesafelere hızlı ve kolay ulaşabilme E-PAZARLAMA YÖNTEMLERİ: * E-posta * Satışa uygun web siteleri * Bağlılık, referans ve üyelik programları * Arama motorları * Banner gibi internet reklamlar. [/SIZE] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Alım-Satım ve Yedek Parça
Alım - Satım
Diğer
E-PAZARLAMA
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt