PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Efsane, Eski Rengiyle Geri Döndü | New Holland 70-66s
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1424806" data-attributes="member: 76199"><p>Aynen eski modelin yerini tutmaz,</p><p>Motor karakteristiği çok esnek bir dizayna sahip duruyor.</p><p>Zaten adı nostalji traktörü.</p><p>Haşpaylı saman bağlamaya gelecek bir traktör modeli değildir.</p><p>Ağır iş makinesi görüntüsü ve yapısı da bulunmuyor.</p><p></p><p>Case JX75 C ile saman bağlamada normal 540 kuyruk mili kullanıyoruz.</p><p>El gazını 1300 rpm devire çekeriz.</p><p>Motorun tork artış yüzdesi 1300 rpm de %43 tür.</p><p>Motor tarlada 1300 rpm altında devir kullanmaması gerekir.</p><p>1500 rpm devirde vites değiştirmelerde sarsıntı yapmaz.</p><p>2000-2200 rpm devirle haşpaylı saman bağlarız.</p><p>Kuyruk mili kullanılmadığı zamanlarda, iç kısımda kuyruk milini harekete geçiren milde sıkışma olabiliyor.</p><p>Traktör sürekli kuyruk miliyle yoğun çalışırsa sıkıntı yapmaz.</p><p>1000-1200 rpm de vites değişimleri yapılırsa hafiften silkeleme yapabiliyor.</p><p>1400-1500 rpm devirlerde vites geçişleri daha sağlıklı yapılır.</p><p>Motorun torku 340 n.m. olsa da karakteristik, aktif çalışma devir aralığı 1500-2300 rpm olur.</p><p>Tork artış yüzdesi , yedekleri %30 dolaylarında gibi duruyor.</p><p>Motorun esneklik özellikleri daha yüksek görünüyor, </p><p>Haşpaysız ot bağlamak için tercih edebiliriz.</p><p>Eski nesil motorlarda, kara şanzıman ve senchromench yoksa motor devri yüksekken vites değişimlerindeki cartlamalarda dişli kırma durumu olabiliyordu.</p><p>Yeni nesil traktörlerin motor esneklikleri yüksek olduğundan ve senchromench bulunduğundan vites dişlisi kırma ihtimali azalır.</p><p>Rampaya yüklü girişlerde güç kesintisini daha az hissettirecek tutunma verebilirler.</p><p>Fiat 80 66 , 80 hp , 280 n.m. tork , %35 tork yedekli motorun toprak işleme performansını bu modelde göremeyiz.</p><p>Motor 1900-2300 rpm devir aralığını daha canlı kullanabilir, CRD motor zorlanmalarda kendini 1500 rpm devire saklayarak hem az yakar hemde motor kendini bir nebze korumaya almış oluyor, zorlamaya gelecek motor yapısı bulunmaz.</p><p>Motor siner.</p><p>NH 7556S modelden sonra çeki gücü olarak tercih etmeyiz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1424806, member: 76199"] Aynen eski modelin yerini tutmaz, Motor karakteristiği çok esnek bir dizayna sahip duruyor. Zaten adı nostalji traktörü. Haşpaylı saman bağlamaya gelecek bir traktör modeli değildir. Ağır iş makinesi görüntüsü ve yapısı da bulunmuyor. Case JX75 C ile saman bağlamada normal 540 kuyruk mili kullanıyoruz. El gazını 1300 rpm devire çekeriz. Motorun tork artış yüzdesi 1300 rpm de %43 tür. Motor tarlada 1300 rpm altında devir kullanmaması gerekir. 1500 rpm devirde vites değiştirmelerde sarsıntı yapmaz. 2000-2200 rpm devirle haşpaylı saman bağlarız. Kuyruk mili kullanılmadığı zamanlarda, iç kısımda kuyruk milini harekete geçiren milde sıkışma olabiliyor. Traktör sürekli kuyruk miliyle yoğun çalışırsa sıkıntı yapmaz. 1000-1200 rpm de vites değişimleri yapılırsa hafiften silkeleme yapabiliyor. 1400-1500 rpm devirlerde vites geçişleri daha sağlıklı yapılır. Motorun torku 340 n.m. olsa da karakteristik, aktif çalışma devir aralığı 1500-2300 rpm olur. Tork artış yüzdesi , yedekleri %30 dolaylarında gibi duruyor. Motorun esneklik özellikleri daha yüksek görünüyor, Haşpaysız ot bağlamak için tercih edebiliriz. Eski nesil motorlarda, kara şanzıman ve senchromench yoksa motor devri yüksekken vites değişimlerindeki cartlamalarda dişli kırma durumu olabiliyordu. Yeni nesil traktörlerin motor esneklikleri yüksek olduğundan ve senchromench bulunduğundan vites dişlisi kırma ihtimali azalır. Rampaya yüklü girişlerde güç kesintisini daha az hissettirecek tutunma verebilirler. Fiat 80 66 , 80 hp , 280 n.m. tork , %35 tork yedekli motorun toprak işleme performansını bu modelde göremeyiz. Motor 1900-2300 rpm devir aralığını daha canlı kullanabilir, CRD motor zorlanmalarda kendini 1500 rpm devire saklayarak hem az yakar hemde motor kendini bir nebze korumaya almış oluyor, zorlamaya gelecek motor yapısı bulunmaz. Motor siner. NH 7556S modelden sonra çeki gücü olarak tercih etmeyiz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Efsane, Eski Rengiyle Geri Döndü | New Holland 70-66s
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt