PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Tarım ve Hayvancılık Haberleri
Elektrikli traktör yıllık 133 bin lira yakıt tasarrufu sağlayacak
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1290033" data-attributes="member: 76199"><p>Traktörü dizayn etmek, detaylı bir iş, özellikle çalışma ortamı çok etkiler.Kuru tarım, sulu tarım,orman, hafif ve ağır kepçe, çiftlik içi kullanım, yük taşıma, toprak işleme,kuyruk mili kullanımı, patinaj kontrolü, v.s. dizaynı etkiliyor.Traktör ağırlığı ve motorun esnekliği, stabil çalışması, tork yedekleri varsa ek güç arttırımı %8-12 arası değişken, pillerin soğukta ısıtılma ihtiyacı (belli derecede verimli çalışır.)</p><p> Pulluk sürüm hızları nasıl ayarlanacak, kumsal,kayran,kızıl,kara toprak sertlikleri değişkendir farklı çeki demiri gücünde tercih yapabiliriz. 5 ile 9 km/h hızlarında sürüm yapabilecek traktörler var, yelpazemiz geniştir. </p><p> Ön kepçe ve ön kuyruk mili nasıl takılacak ? </p><p> Motor grafiği, sabit 450 n.m. tork deniyor, tekerler mekanize yürür, lastik tekerle çamurda patinajdan yerinden kalkmaz ? demir tekerle veya paletle çamurda verimli olur.</p><p> Orta sınıfta ödüllü traktörler 600-700 n.m. tork civarlarında, Avrupa'daki satışlar 575-600 n.m. tork civarlarındadır,</p><p> 250 sınıfı ayrı bir dünya, çeki demiriyle kıyaslarsak durum farklı, drag (yüklü kalkış) yarışında durum farklı, kuyruk milinde durum farklıdır.</p><p> Büyük elektrik motorunu yüke verirken kademeli şartel gerekiyor.Traktörün yük algılama yazılımına ihtiyacı olmaz mı?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1290033, member: 76199"] Traktörü dizayn etmek, detaylı bir iş, özellikle çalışma ortamı çok etkiler.Kuru tarım, sulu tarım,orman, hafif ve ağır kepçe, çiftlik içi kullanım, yük taşıma, toprak işleme,kuyruk mili kullanımı, patinaj kontrolü, v.s. dizaynı etkiliyor.Traktör ağırlığı ve motorun esnekliği, stabil çalışması, tork yedekleri varsa ek güç arttırımı %8-12 arası değişken, pillerin soğukta ısıtılma ihtiyacı (belli derecede verimli çalışır.) Pulluk sürüm hızları nasıl ayarlanacak, kumsal,kayran,kızıl,kara toprak sertlikleri değişkendir farklı çeki demiri gücünde tercih yapabiliriz. 5 ile 9 km/h hızlarında sürüm yapabilecek traktörler var, yelpazemiz geniştir. Ön kepçe ve ön kuyruk mili nasıl takılacak ? Motor grafiği, sabit 450 n.m. tork deniyor, tekerler mekanize yürür, lastik tekerle çamurda patinajdan yerinden kalkmaz ? demir tekerle veya paletle çamurda verimli olur. Orta sınıfta ödüllü traktörler 600-700 n.m. tork civarlarında, Avrupa'daki satışlar 575-600 n.m. tork civarlarındadır, 250 sınıfı ayrı bir dünya, çeki demiriyle kıyaslarsak durum farklı, drag (yüklü kalkış) yarışında durum farklı, kuyruk milinde durum farklıdır. Büyük elektrik motorunu yüke verirken kademeli şartel gerekiyor.Traktörün yük algılama yazılımına ihtiyacı olmaz mı? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Tarım ve Hayvancılık Haberleri
Elektrikli traktör yıllık 133 bin lira yakıt tasarrufu sağlayacak
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt