PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="nailyetek" data-source="post: 626471" data-attributes="member: 8099"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p>s.a hayırlı akşamlar ahali, zor bi akşam üstüydü, yeni doğuran düveyi sağıma alıştırmaya çalışıyoruz, diğerinin memeleri çok şiti, hatta karnının altı bile şişti.<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p><p>Gündüz yağmur devam etti, şimdide donmaya başladı, kralın lastiklerdeki suyu boşalttım, birine hava bastım da, diğerinin sibop içine kaçtı<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite3" alt=":(" title="Frown :(" loading="lazy" data-shortname=":(" /> bu ayaz da lastiği sökmek gerekecek. Yanmışım ben.<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite3" alt=":(" title="Frown :(" loading="lazy" data-shortname=":(" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nailyetek, post: 626471, member: 8099"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] s.a hayırlı akşamlar ahali, zor bi akşam üstüydü, yeni doğuran düveyi sağıma alıştırmaya çalışıyoruz, diğerinin memeleri çok şiti, hatta karnının altı bile şişti.:) Gündüz yağmur devam etti, şimdide donmaya başladı, kralın lastiklerdeki suyu boşalttım, birine hava bastım da, diğerinin sibop içine kaçtı:( bu ayaz da lastiği sökmek gerekecek. Yanmışım ben.:( [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt