PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Barış UZEL" data-source="post: 627330" data-attributes="member: 5758"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p></p><p>abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibi <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite2" alt=";)" title="Wink ;)" loading="lazy" data-shortname=";)" /> bende bugün öyle denk geldi bi bakayım dedim 2 model buldum fena değil hoşuma gitti HTC mi samsung mu kararsızım <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> yılbaşından sonra alıyım diyom</p><p></p><p></p><p>4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunum <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> özellik olarak samsung daha ön planda htc de java desteği yok ve foto video çekerken pek kaliteli değil diyoalr bide işlemci hızı samsungun daha iii <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite2" alt=";)" title="Wink ;)" loading="lazy" data-shortname=";)" /> ama aklım hatcada galdı ;D</p><p></p><p></p><p>A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-s</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Barış UZEL, post: 627330, member: 5758"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibi ;) bende bugün öyle denk geldi bi bakayım dedim 2 model buldum fena değil hoşuma gitti HTC mi samsung mu kararsızım :D yılbaşından sonra alıyım diyom 4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunum :D özellik olarak samsung daha ön planda htc de java desteği yok ve foto video çekerken pek kaliteli değil diyoalr bide işlemci hızı samsungun daha iii ;) ama aklım hatcada galdı ;D A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-s [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt