PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ENES4422" data-source="post: 630213" data-attributes="member: 46769"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Teşekkür ederim, çünkü tartışmak istemiyorum. Konuya gelince;</p><p></p><p>Buradan bütün okuyucu insanlara sesleniyorum. 'Akıllı insanlar fikirlerle, akılsız insanlar insanlarla uğraşır.' Başarılı insanlar hata yaptıklarında bunu nimet sayıp ders çıkarırlar. Fakat akılsızlar ise karambolden iş yapar uzun vadeli düşünüp geleceğe dair tedbir almazlar. </p><p></p><p>Sonra zor durumda kalınca başkalarını suçlu sayarlar. Anne ve babasını, hanımını, hükümeti, köyündeki muhtarı... Fakat yaşanan olaylara daha geniş pencereden bakınca bu zor durumlardan pek çok kişinin nasıl kazançlı ve başarılı olduğu anlaşılıyor.</p><p></p><p>Biz buralarda hasat yaklaşırken, BİZDEN ÖNCE HASAT YAPAN yörelerdeki tanıdıklarımızla iletişime geçiyoruz. Arpa ne kadar? Saman ne kadar? gibi...</p><p></p><p>Dünyaya bakın? Örneğin sadece bizde değil İngiltere çiftçileri mazot pahalılığından kan ağlıyor. Önceki sene Alman çiftçileri iflas etti.</p><p></p><p>Yazacak çok şey var aslında. Sadece şuna dikkat edin. Büyüklerimiz hasat biter buğdayı evde ambara kormuş. Fakat onu muhafaza edermiş. Yeni hasat olup yeni buğdayı eline geçince o buğdayı yer veya eker miş. </p><p></p><p>Bakın buralarda İsrail ve Rus insanlar yatırım yapıyorlar. Biz se sadece hükümeti suçluyoruz. Geçmiştede öyleydi, hangi parti başa gelse suçluydu....</p><p></p><p>Akıllı davranmalı ve yardımlaşmamız gerek. İnsanlar neden rusya ' dan gelip yatırım yapıyor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ENES4422, post: 630213, member: 46769"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] Teşekkür ederim, çünkü tartışmak istemiyorum. Konuya gelince; Buradan bütün okuyucu insanlara sesleniyorum. 'Akıllı insanlar fikirlerle, akılsız insanlar insanlarla uğraşır.' Başarılı insanlar hata yaptıklarında bunu nimet sayıp ders çıkarırlar. Fakat akılsızlar ise karambolden iş yapar uzun vadeli düşünüp geleceğe dair tedbir almazlar. Sonra zor durumda kalınca başkalarını suçlu sayarlar. Anne ve babasını, hanımını, hükümeti, köyündeki muhtarı... Fakat yaşanan olaylara daha geniş pencereden bakınca bu zor durumlardan pek çok kişinin nasıl kazançlı ve başarılı olduğu anlaşılıyor. Biz buralarda hasat yaklaşırken, BİZDEN ÖNCE HASAT YAPAN yörelerdeki tanıdıklarımızla iletişime geçiyoruz. Arpa ne kadar? Saman ne kadar? gibi... Dünyaya bakın? Örneğin sadece bizde değil İngiltere çiftçileri mazot pahalılığından kan ağlıyor. Önceki sene Alman çiftçileri iflas etti. Yazacak çok şey var aslında. Sadece şuna dikkat edin. Büyüklerimiz hasat biter buğdayı evde ambara kormuş. Fakat onu muhafaza edermiş. Yeni hasat olup yeni buğdayı eline geçince o buğdayı yer veya eker miş. Bakın buralarda İsrail ve Rus insanlar yatırım yapıyorlar. Biz se sadece hükümeti suçluyoruz. Geçmiştede öyleydi, hangi parti başa gelse suçluydu.... Akıllı davranmalı ve yardımlaşmamız gerek. İnsanlar neden rusya ' dan gelip yatırım yapıyor? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt