PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="k_urt_03" data-source="post: 630607" data-attributes="member: 29621"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p>Saygideger abilerim arkadaslarm...belki yeri ve zamani deil ama sizlerle paylasmak istedim.27 yasmdaym.26 sene köyde durdum..1 yildir bursadayim..3 yıllik ewliyim ..esimi kacirdm...dugun yaptk ..2 yil koyde durdum...esimin ailesi huzur vermeyince ciktim bursaya geldm...su an burda calisiyorum..</p><p>Kim ne derse desin köy gibisi toprak gibisi yok...sizler traktorlerinizi ekipmanlarinizi paylastkca neseleniyorum..5. Trakkulup bulusmanizda kendimi bi an icin videolarinizi seyrederken yaninizdaymisim gibi hissettim...öyle özlemisimk tarlalari ve traktoru...</p><p>Olabildigince tlfla girip sizleri sitemizden takip etmye calisiyorum...</p><p>Herkese hayirli geceler...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="k_urt_03, post: 630607, member: 29621"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] Saygideger abilerim arkadaslarm...belki yeri ve zamani deil ama sizlerle paylasmak istedim.27 yasmdaym.26 sene köyde durdum..1 yildir bursadayim..3 yıllik ewliyim ..esimi kacirdm...dugun yaptk ..2 yil koyde durdum...esimin ailesi huzur vermeyince ciktim bursaya geldm...su an burda calisiyorum.. Kim ne derse desin köy gibisi toprak gibisi yok...sizler traktorlerinizi ekipmanlarinizi paylastkca neseleniyorum..5. Trakkulup bulusmanizda kendimi bi an icin videolarinizi seyrederken yaninizdaymisim gibi hissettim...öyle özlemisimk tarlalari ve traktoru... Olabildigince tlfla girip sizleri sitemizden takip etmye calisiyorum... Herkese hayirli geceler... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt