PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Çağrı" data-source="post: 632043" data-attributes="member: 110"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p>Sorma abi bazı durumlardan dolayı kaldık angarada ancak haftasonları gidebiliyorum bu ara.Sanırsam şubata kadar falan böyle olacak.Bir de net sıkıntımız var tabi sabit olarak <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> Aslında köyde net vardı,bizim kablo da köyden geliyor.Bir çalışma yaptılar güya ondan sonra doğru düzgün telefon bile çalışmıyor <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> Düzeltmeyi beceremediler gitti.Elmadağdaki teknik ekipte tanıdık var,vallahi yapamıyoruz ankaradan yardım istiyoruz onlar da gelmiyor diyor <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Çağrı, post: 632043, member: 110"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] Sorma abi bazı durumlardan dolayı kaldık angarada ancak haftasonları gidebiliyorum bu ara.Sanırsam şubata kadar falan böyle olacak.Bir de net sıkıntımız var tabi sabit olarak :D Aslında köyde net vardı,bizim kablo da köyden geliyor.Bir çalışma yaptılar güya ondan sonra doğru düzgün telefon bile çalışmıyor :) Düzeltmeyi beceremediler gitti.Elmadağdaki teknik ekipte tanıdık var,vallahi yapamıyoruz ankaradan yardım istiyoruz onlar da gelmiyor diyor :) [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt