PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Çağrı" data-source="post: 632066" data-attributes="member: 110"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p>yaw bilader kalabalık olunca tam olarak hepinizle ilgilenemedim <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite3" alt=":(" title="Frown :(" loading="lazy" data-shortname=":(" /> orası işçilerin eski eviydi sonradan öbür tarafı yaptık onlara orası boş şimdi,eskiden lisede okuyan bir çobanımız vardı o kalırdı bir odasında ama şimdi kullanılmıyor.Onun altı da eski ahırımızdı,su falan olmayan cinsten baya eski <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> Garajların yanı da tamirhane falan o sırada.Eve yakın yerler de ambarlar bir de değirmen var orada bizim ufak yollu bişey.Oraları unuttum ben size gezdirmeyi ya la <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Çağrı, post: 632066, member: 110"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] yaw bilader kalabalık olunca tam olarak hepinizle ilgilenemedim :( orası işçilerin eski eviydi sonradan öbür tarafı yaptık onlara orası boş şimdi,eskiden lisede okuyan bir çobanımız vardı o kalırdı bir odasında ama şimdi kullanılmıyor.Onun altı da eski ahırımızdı,su falan olmayan cinsten baya eski :) Garajların yanı da tamirhane falan o sırada.Eve yakın yerler de ambarlar bir de değirmen var orada bizim ufak yollu bişey.Oraları unuttum ben size gezdirmeyi ya la :D [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt