PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="hermes" data-source="post: 632509" data-attributes="member: 45826"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p>s.a herkese iyi geceler,</p><p>21 aralık 2012 saat 23.18 </p><p>kıyamet kopmadı ))) </p><p>kopsada korkacak bişeyim yok </p><p>ben zaten ona teslim olmuşum!</p><p></p><p><em>Derdimin şifası sendedir Yarab</em></p><p><em>Lal olan dilimin sözü,sendedir Yarab</em></p><p><em>üryan geldim kapına,günah defterim sendedir Yarab</em></p><p><em>düçar olmuş dertlerimin eczası sendedir Yarab</em></p><p><em>Şifamı tez eyle</em></p><p><em>dilimi söz eyle</em></p><p><em>günahımı setr eyle</em></p><p><em>meftun geldim kapına</em></p><p><em>beni sana ram eyle</em></p><p><em>Fi Emanillah</em></p><p></p><p>şair cahit sıtkı tarancı ne güzel söylemiş:</p><p>Neylersin ölüm herkesin başında.</p><p>Uyudun uyanamadın olacak.</p><p>Kimbilir nerde, nasıl, kaç yaşında?</p><p>Bir namazlık saltanatın olacak,</p><p>Taht misali o musalla taşında.</p><p></p><p>Allaha emanet olun..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hermes, post: 632509, member: 45826"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] s.a herkese iyi geceler, 21 aralık 2012 saat 23.18 kıyamet kopmadı ))) kopsada korkacak bişeyim yok ben zaten ona teslim olmuşum! [i]Derdimin şifası sendedir Yarab Lal olan dilimin sözü,sendedir Yarab üryan geldim kapına,günah defterim sendedir Yarab düçar olmuş dertlerimin eczası sendedir Yarab Şifamı tez eyle dilimi söz eyle günahımı setr eyle meftun geldim kapına beni sana ram eyle Fi Emanillah[/i] şair cahit sıtkı tarancı ne güzel söylemiş: Neylersin ölüm herkesin başında. Uyudun uyanamadın olacak. Kimbilir nerde, nasıl, kaç yaşında? Bir namazlık saltanatın olacak, Taht misali o musalla taşında. Allaha emanet olun.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt