PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="volkanuzel" data-source="post: 634330" data-attributes="member: 14100"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p> kanki newholland tlalardaki gibi hi-lo var düğmeli çiftçeker düğmeli,diff kiliti düğmeli,kuyrukmili 4kademe düğmeli, hidrolik kontrolleri zaten elektronik tam senkromeç ilerigeri var manuel <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> hava tüpü kamyonlarınki gibi 2tane büyük aradabi scania gib pıstt ediyo ;D 2tane römork fren çıkışıvar havalı,difransiyel kilidine çift sürerken basarsan başa çıkınca hidroliği kaldırınca yada frene basınca otomatik çıkıyo bende tam anlayamadım 2tane hidromotor kolu 2tanede spoolvalf kolu var hidrolikte yol pozisyonu var düğmeye bastığında ağır yükle (pulluk vs) yolda giderken esnemeyi sağlıyo,Birde pulluk sert zeminlerde batmadığında azdaolsa yere doğdu basıyomuş galiba öylebi özellik var <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> Otomatik ortaçeki var açıyosun gerigelip römork yadabaşkabişeyin çekisi yatağa oturduğunda otomatik kendisi kapanıyo yankol ve ortakol pistonlu MF 5400serisiyle aynı motor var üzerinde...Vs <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="volkanuzel, post: 634330, member: 14100"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] kanki newholland tlalardaki gibi hi-lo var düğmeli çiftçeker düğmeli,diff kiliti düğmeli,kuyrukmili 4kademe düğmeli, hidrolik kontrolleri zaten elektronik tam senkromeç ilerigeri var manuel :D hava tüpü kamyonlarınki gibi 2tane büyük aradabi scania gib pıstt ediyo ;D 2tane römork fren çıkışıvar havalı,difransiyel kilidine çift sürerken basarsan başa çıkınca hidroliği kaldırınca yada frene basınca otomatik çıkıyo bende tam anlayamadım 2tane hidromotor kolu 2tanede spoolvalf kolu var hidrolikte yol pozisyonu var düğmeye bastığında ağır yükle (pulluk vs) yolda giderken esnemeyi sağlıyo,Birde pulluk sert zeminlerde batmadığında azdaolsa yere doğdu basıyomuş galiba öylebi özellik var :) Otomatik ortaçeki var açıyosun gerigelip römork yadabaşkabişeyin çekisi yatağa oturduğunda otomatik kendisi kapanıyo yankol ve ortakol pistonlu MF 5400serisiyle aynı motor var üzerinde...Vs :) [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt