PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="rocky" data-source="post: 637885" data-attributes="member: 4710"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p><img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> yok be levent abi. yok soruşturma falan <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> artık ne yazsak yanlış anlamalarında korkuyom desem yeri var <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> 4 senedir buradayım böyle birşey başıma ilk kez geldi <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> kendimede kızıyorum gerçi. ama bu kadar abartılıpta eleştirilmesinede karşıyım şahsen. bizim amacımız geceleri sohbet olsun topic dolsun idi <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> ama olmadı nabalım. biraz abarttıkta. böyle sessiz kalmak daha iyimiş <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rocky, post: 637885, member: 4710"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] :) yok be levent abi. yok soruşturma falan :) artık ne yazsak yanlış anlamalarında korkuyom desem yeri var :) 4 senedir buradayım böyle birşey başıma ilk kez geldi :) kendimede kızıyorum gerçi. ama bu kadar abartılıpta eleştirilmesinede karşıyım şahsen. bizim amacımız geceleri sohbet olsun topic dolsun idi :) ama olmadı nabalım. biraz abarttıkta. böyle sessiz kalmak daha iyimiş :) [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt