PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="rocky" data-source="post: 639083" data-attributes="member: 4710"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p><img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> tabikide nail abi. <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> fakat benim romoğun tonajı azdı 33 falan giyerdim arkadaşlar daha çok sarıyodu 34-35-36 numaraya <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> rampada affetmiyodum o ayrı <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> ben ilk 17 yaşımda aldı A2 yi ocakta yazılmıştım haziran 2010 da aldım onu. B yide yine haziranda aldım ertesi seneye bu haziranda 2 sene olcak bazen kaybediyorum ehliyeti. bi tdnin ruhsata koyuyorum şehre giderken arabayla giderken cüzdana motorsikletle giderken ruhsata yada cüzdana <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> neyseki işi azaltmak için motorsikleti sattım <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rocky, post: 639083, member: 4710"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] :D tabikide nail abi. :) fakat benim romoğun tonajı azdı 33 falan giyerdim arkadaşlar daha çok sarıyodu 34-35-36 numaraya :D rampada affetmiyodum o ayrı :D ben ilk 17 yaşımda aldı A2 yi ocakta yazılmıştım haziran 2010 da aldım onu. B yide yine haziranda aldım ertesi seneye bu haziranda 2 sene olcak bazen kaybediyorum ehliyeti. bi tdnin ruhsata koyuyorum şehre giderken arabayla giderken cüzdana motorsikletle giderken ruhsata yada cüzdana :D neyseki işi azaltmak için motorsikleti sattım :D [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt