PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Çağrı" data-source="post: 641472" data-attributes="member: 110"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p>o zaman diskliden devam bilader <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> bizim tarlalarda dediğin türden yerler bolca var <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p><p></p><p>mibzersiz iş mi olur la <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite8" alt=":D" title="Big grin :D" loading="lazy" data-shortname=":D" /> asılı iyidir bilader aslında daha teknolocik hem de.Ama çekilinin de dadı başga olur yani askılıyla kıyaslanmaz <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> hele ki döne döne ekecen ki dadından yenmez <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /> sıfır alacaksanız iz bırakanlardan falan alın da almışken ömürlük olsun.</p><p></p><p>ertaç bilader ve ahali bizim çekili mibzerlere iz bırakma sistemi monte edilmez mi sence ne dersiniz :S şakalakta şanzımanlı mibzerlerde var,zaten bu iz sistemi de marköre bağlı değil mi?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Çağrı, post: 641472, member: 110"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] o zaman diskliden devam bilader :) bizim tarlalarda dediğin türden yerler bolca var :) mibzersiz iş mi olur la :D asılı iyidir bilader aslında daha teknolocik hem de.Ama çekilinin de dadı başga olur yani askılıyla kıyaslanmaz :) hele ki döne döne ekecen ki dadından yenmez :) sıfır alacaksanız iz bırakanlardan falan alın da almışken ömürlük olsun. ertaç bilader ve ahali bizim çekili mibzerlere iz bırakma sistemi monte edilmez mi sence ne dersiniz :S şakalakta şanzımanlı mibzerlerde var,zaten bu iz sistemi de marköre bağlı değil mi? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt