PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Gökhan Özkan" data-source="post: 644253" data-attributes="member: 6784"><p><strong>Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım</strong></p><p></p><p>s.a.</p><p></p><p>temelin tayini erzuruma çıkmış</p><p>bi gün anons duyuyor arabalarınızı yolun sağına çekin.sol tarafı belediye temizleyecek.</p><p>temel hemen gidip sağa çekiyor.</p><p>ertesi gün araçlarınızı sola çekin ,temel hemen gidip sola parkediyor.</p><p>bu süreç 3-5 gün sürüyor.</p><p>sonra bi anons yapılıyor.fadime de temelde anonsu anlamıyor.</p><p>temel fadimeye dönüp yav boşver araba zaten sürekli garajda belediyenin dediğini yapmayalım diyor ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gökhan Özkan, post: 644253, member: 6784"] [b]Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım[/b] s.a. temelin tayini erzuruma çıkmış bi gün anons duyuyor arabalarınızı yolun sağına çekin.sol tarafı belediye temizleyecek. temel hemen gidip sağa çekiyor. ertesi gün araçlarınızı sola çekin ,temel hemen gidip sola parkediyor. bu süreç 3-5 gün sürüyor. sonra bi anons yapılıyor.fadime de temelde anonsu anlamıyor. temel fadimeye dönüp yav boşver araba zaten sürekli garajda belediyenin dediğini yapmayalım diyor ;D [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt