PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ERKUNT %100 YÜZ TÜRK MALIYMIŞ.EMİNMİSİNİZ.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ersanakyai" data-source="post: 168169" data-attributes="member: 936"><p><strong>Ynt: ERKUNT %100 YÜZ TÜRK MALIYMIŞ.EMİNMİSİNİZ.</strong></p><p></p><p>Tempradaki economy-power göstergesini tam bilemiyorum. Eğer sadece bir göstergeden ibaretse bu dediğin, hıza ve motor devrine bağlı olarak yanan bir ışık olabilir. Ama şoförün bir tuşa basarak seçtiği birşeyse bence renault broadwaylerdeki jikleden pek bir farkı olacağını sanmıyorum. Soğuk havalarda jikleyi çekerek silindirlere zengin karışım gitmesi sağlanarak motorun daha çabuk ısınması sağlanıyor. Tempradaki sistem de buna benzer birşeydir diye tahmin ediyorum, düğme ile karışım miktarında küçük bir değişiklik yaratılıyor olabilir. Yeni nesil elektronik motorlarda bu sistemin çok daha gelişmişleri kullanılıyor zaten.</p><p></p><p>Tam yükten kasıt aslında şu:</p><p></p><p>Traktörü test ederken kuyruk milinden dinamometreye bağlanıyor ve bu dinamometre, kuyruk milindeki harekete genellikle manyetik olarak frenleme yaparak karşı kuvvet uyguluyor, bu kuvveti de anlık olarak görerek motordan alınan güç ve tork miktarını ölçebiliyorsunuz. Genellikle de 2 devirde testler yapılıyor, 1400 ve 2200 motor devri yani maksimum tork ve maksimum güç devirleri.</p><p></p><p>Öncelikle kuyruk mili hareket halindeyken traktör, maksimum motor devri olan 2350 devire getiriliyor, sonrasında dinamometre ile kuyruk miline frenleme yapılarak motor devrinin 2200 veya 1400 motor devrine düşmesi sağlanıyor. İşte bu durumda motor, yüzde yüz yükleme durumuna ulaşmış oluyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ersanakyai, post: 168169, member: 936"] [b]Ynt: ERKUNT %100 YÜZ TÜRK MALIYMIŞ.EMİNMİSİNİZ.[/b] Tempradaki economy-power göstergesini tam bilemiyorum. Eğer sadece bir göstergeden ibaretse bu dediğin, hıza ve motor devrine bağlı olarak yanan bir ışık olabilir. Ama şoförün bir tuşa basarak seçtiği birşeyse bence renault broadwaylerdeki jikleden pek bir farkı olacağını sanmıyorum. Soğuk havalarda jikleyi çekerek silindirlere zengin karışım gitmesi sağlanarak motorun daha çabuk ısınması sağlanıyor. Tempradaki sistem de buna benzer birşeydir diye tahmin ediyorum, düğme ile karışım miktarında küçük bir değişiklik yaratılıyor olabilir. Yeni nesil elektronik motorlarda bu sistemin çok daha gelişmişleri kullanılıyor zaten. Tam yükten kasıt aslında şu: Traktörü test ederken kuyruk milinden dinamometreye bağlanıyor ve bu dinamometre, kuyruk milindeki harekete genellikle manyetik olarak frenleme yaparak karşı kuvvet uyguluyor, bu kuvveti de anlık olarak görerek motordan alınan güç ve tork miktarını ölçebiliyorsunuz. Genellikle de 2 devirde testler yapılıyor, 1400 ve 2200 motor devri yani maksimum tork ve maksimum güç devirleri. Öncelikle kuyruk mili hareket halindeyken traktör, maksimum motor devri olan 2350 devire getiriliyor, sonrasında dinamometre ile kuyruk miline frenleme yapılarak motor devrinin 2200 veya 1400 motor devrine düşmesi sağlanıyor. İşte bu durumda motor, yüzde yüz yükleme durumuna ulaşmış oluyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ERKUNT %100 YÜZ TÜRK MALIYMIŞ.EMİNMİSİNİZ.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt