PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Erkunt 110 Deutz crd hararet
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Ali Gümüş" data-source="post: 1224812" data-attributes="member: 79392"><p>Dizel için 90 derece çok yüksek.75 idi termostat 65 e düşürdüm.ki hararet sorunum olmadığı halde.90 derece benzinli araça için uygun sayılabilir.Diğer bir sorun ise sboplar sıkı ise hararet sebebi olabilir.Commom rail motorlara bol oksijen alabilsin diye sibop ayarını sıkı(kapalı)yapıyorlar o da hararete sebep oluyor.Özellikle 250 saat altındaki bir motorun gereğinden fazla zorlanmamsı gerekir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Gümüş, post: 1224812, member: 79392"] Dizel için 90 derece çok yüksek.75 idi termostat 65 e düşürdüm.ki hararet sorunum olmadığı halde.90 derece benzinli araça için uygun sayılabilir.Diğer bir sorun ise sboplar sıkı ise hararet sebebi olabilir.Commom rail motorlara bol oksijen alabilsin diye sibop ayarını sıkı(kapalı)yapıyorlar o da hararete sebep oluyor.Özellikle 250 saat altındaki bir motorun gereğinden fazla zorlanmamsı gerekir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Erkunt 110 Deutz crd hararet
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt