PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Valtra
Teknik Bilgiler-Yorumlar
erkunt 80.4 mü valtra 75 mi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ersanakyai" data-source="post: 402539" data-attributes="member: 936"><p><strong>Ynt: erkunt 80.4 mü valtra 75 mi</strong></p><p></p><p>Mustafa Bey,</p><p></p><p>Bütün otomotiv sektörü böyledir, tümosanın kabinlerini de yarış yapıyor. Tekerleri petlas, farı farba, cobo veya her ne marka ise. Ön dingili carraro ve hema. 12+12 vitesli modellerinin tamamının şanjımanı carraro. Şimdi tümosanın erkunttan ne farkı var bu konuda?</p><p></p><p>Bir traktör üreticisi firma, kabin üretimi konusunda bütün alt yapısı hazır olan yerli firmalar varken neden bu yatırımı tekrar yapmak zorunda kalsın, tasarımını kabin imalatçısına verir, kabincisinden bitmiş kabin alır, kullanır. Dünyada kendi kabinini kendisi imal eden traktör imalatçısı olduğunu samıyorum, varsa bile sayıları 1-2yi geçmez.</p><p></p><p>Diğer saydığın parçalarda da aynı durum geçerli. Lastik, far, koltuk. Eğer traktör üreticileri bunları da kendisi üretecek olsaydı, bu saydığın markalar kime satış yapacaktı?</p><p></p><p>Bu arada koltuklar grammer değil, pilot marka kullanılmakta. Erkunt, ZF markası adı altında şanzımanını kendi fabrikasından kendisi üretiyor. Döküm parçalar Erkunt tarafından dökülmekte, dişliler ise yine yerli dişli üreticilerimizden temin ediliyor.</p><p></p><p>Bu arada Erkuntun kabinleri de hem Yarış ' tan, hem de Hisarlar ' dan temin ediliyor, bunun nedeni de yine üretim adetlerinin sorunsuz karşılanabilmesi. 70e ve 80e serisi modellerinin kabinleri hisarlar marka. Belki birazdan bir arkadaş çıkar da benim traktörün kabini yarış marka değil diyerek serzenişte bulunabilir, ben peşin peşin söyleyeyim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ersanakyai, post: 402539, member: 936"] [b]Ynt: erkunt 80.4 mü valtra 75 mi[/b] Mustafa Bey, Bütün otomotiv sektörü böyledir, tümosanın kabinlerini de yarış yapıyor. Tekerleri petlas, farı farba, cobo veya her ne marka ise. Ön dingili carraro ve hema. 12+12 vitesli modellerinin tamamının şanjımanı carraro. Şimdi tümosanın erkunttan ne farkı var bu konuda? Bir traktör üreticisi firma, kabin üretimi konusunda bütün alt yapısı hazır olan yerli firmalar varken neden bu yatırımı tekrar yapmak zorunda kalsın, tasarımını kabin imalatçısına verir, kabincisinden bitmiş kabin alır, kullanır. Dünyada kendi kabinini kendisi imal eden traktör imalatçısı olduğunu samıyorum, varsa bile sayıları 1-2yi geçmez. Diğer saydığın parçalarda da aynı durum geçerli. Lastik, far, koltuk. Eğer traktör üreticileri bunları da kendisi üretecek olsaydı, bu saydığın markalar kime satış yapacaktı? Bu arada koltuklar grammer değil, pilot marka kullanılmakta. Erkunt, ZF markası adı altında şanzımanını kendi fabrikasından kendisi üretiyor. Döküm parçalar Erkunt tarafından dökülmekte, dişliler ise yine yerli dişli üreticilerimizden temin ediliyor. Bu arada Erkuntun kabinleri de hem Yarış ' tan, hem de Hisarlar ' dan temin ediliyor, bunun nedeni de yine üretim adetlerinin sorunsuz karşılanabilmesi. 70e ve 80e serisi modellerinin kabinleri hisarlar marka. Belki birazdan bir arkadaş çıkar da benim traktörün kabini yarış marka değil diyerek serzenişte bulunabilir, ben peşin peşin söyleyeyim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Valtra
Teknik Bilgiler-Yorumlar
erkunt 80.4 mü valtra 75 mi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt