PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ERKUNT Kullanıcıları için birkaç İPUCU
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ersanakyai" data-source="post: 315569" data-attributes="member: 936"><p><strong>Ynt: ERKUNT Kullanıcıları için birkaç İPUCU</strong></p><p></p><p>H-L-R viteslerinde senkromeç olmadığı için dediğiniz gibi hareket halindeyken vites değiştirildiğinde sesli bir geçiş oluyor fakat vitese geçmemesi konusu değil. O nedenle benim önerim, özellikle H4te iken yolda bayılma yaparsa L4e almanız yani buçuk vitesi kullanmanız. H4ten H3e takmak, 1-2-3-4 viteslerinde senkromeç olduğu için çok daha kolay oluyor ama traktör o anki hızından daha da yavaş gitmeye zorlanıyor, h4ten h3e düşerken de 3. vites senkromeçleri aşırı zorlanabilir. Fakat yokuş gerçekten zorlu bir yokuş ise H4te iken motorun 1400 devirin altına kadar inmesini bekleyip H3e de takabilirsiniz, böylece motor yine ideal devri yakalamış olur, H3te de 1400 devirin altına inmeye başlarsa H2ye düşersiniz. Eğer yokuşta motor devri H4te iken 1400 devirin altına inmiyorsa, sadece 1700-1800 devirlerde kalıyorsa o zaman buçuk vitesi kullanmak daha faydalı oalcaktır. Sizin için en pratik vites değişimini deneyerek bulabilirsiniz. Bu anlattıklarım tamamen benim tespitlerim, ama sizin için uygulaması zor oluyorsa 2si arasında bir seçim yapabilirsiniz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ersanakyai, post: 315569, member: 936"] [b]Ynt: ERKUNT Kullanıcıları için birkaç İPUCU[/b] H-L-R viteslerinde senkromeç olmadığı için dediğiniz gibi hareket halindeyken vites değiştirildiğinde sesli bir geçiş oluyor fakat vitese geçmemesi konusu değil. O nedenle benim önerim, özellikle H4te iken yolda bayılma yaparsa L4e almanız yani buçuk vitesi kullanmanız. H4ten H3e takmak, 1-2-3-4 viteslerinde senkromeç olduğu için çok daha kolay oluyor ama traktör o anki hızından daha da yavaş gitmeye zorlanıyor, h4ten h3e düşerken de 3. vites senkromeçleri aşırı zorlanabilir. Fakat yokuş gerçekten zorlu bir yokuş ise H4te iken motorun 1400 devirin altına kadar inmesini bekleyip H3e de takabilirsiniz, böylece motor yine ideal devri yakalamış olur, H3te de 1400 devirin altına inmeye başlarsa H2ye düşersiniz. Eğer yokuşta motor devri H4te iken 1400 devirin altına inmiyorsa, sadece 1700-1800 devirlerde kalıyorsa o zaman buçuk vitesi kullanmak daha faydalı oalcaktır. Sizin için en pratik vites değişimini deneyerek bulabilirsiniz. Bu anlattıklarım tamamen benim tespitlerim, ama sizin için uygulaması zor oluyorsa 2si arasında bir seçim yapabilirsiniz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ERKUNT Kullanıcıları için birkaç İPUCU
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt