PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Tarım ve Hayvancılık Haberleri
Erkunt mu john dere mi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1403056" data-attributes="member: 76199"><p>JD 5E modellerinde arka aks üzerinde gresörlük mevcuttur, aks bilyalarının yağlanması için yılda bir kez 4-5 sıkım gres basmak gerekiyor.</p><p>Havalı gres pompasıyla yağlama yapılınca kovan gresle dolduktan sonra diferansiyel tarafı keçeleri patlatıp diferansiyele gres veriyor.</p><p>Diferansiyel yağı ile gres yağı karışıyor ve motor yürümez hale geliyor.</p><p>Düzeltmek için komple diferansiyeli sökmek gerekiyor.</p><p>Farklı markalarda da kovan üzerinde gresörlük var.</p><p>Case 75C de ön aksı greslediğimiz zaman fazla gres için tahliye deliği bulunuyor.</p><p>Erkunt 58E modelde şanzıman yağı taşana kadar doldurulursa koltuk altında hava alma deliğinden fazla yağı tahliye edebiliyor.</p><p>Keçelerin patlamaması için tahliye deliği bırakılması gereken noktalara tahliye deliği açtırmak gerekir, bilginize sunarız.</p><p> </p><p></p><p>Biz her yeni traktörde garanti bitiminde ayarları kontrol ettirmek için mazot pompası ayarı yaptırıyoruz fakat bu işlemlerin garanti süresi içinde yapılması gerektiği kanaatindeyim. Traktörün sağır kalma durumu oluşabilir, motor için sağlıklı olmaz.</p><p>MF de su soğutmalı EGR olan modellerde , su hattının delinmesi sonucunda motora zarar verebilecek durum söz konusu olabilir.</p><p>EGR ye gidecek egzoz borusunun önüne sac kapak yapılarak egzoz gazı sistemden arındırılıyor.</p><p>Egzoz gazının içinde küçük miktarda olsa partikül, kurum, is bulunur, piston yüzeyine zarar verebilme olasılığı var.</p><p>Zararlı gaz temizliği için SCR ve DOC bulunması daha iyi çözüm gibi duruyor, motorun sıkıştırma oranını da 19:1 oranın üzerine çıkartmadan dizayn vermek gerekebilir.</p><p> LS traktör modellerinde ileri geri vitesinin içte ve dışta bulunan pimleri mevcut, bu pimlerin içteki keserse komple şanzıman sökülmek durumunda kalınıyor. Ayrıca şanzımanda buçuklu ölçülerde bilyalar mevcuttur, parça tedariği konusunda gecikme yaşanıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1403056, member: 76199"] JD 5E modellerinde arka aks üzerinde gresörlük mevcuttur, aks bilyalarının yağlanması için yılda bir kez 4-5 sıkım gres basmak gerekiyor. Havalı gres pompasıyla yağlama yapılınca kovan gresle dolduktan sonra diferansiyel tarafı keçeleri patlatıp diferansiyele gres veriyor. Diferansiyel yağı ile gres yağı karışıyor ve motor yürümez hale geliyor. Düzeltmek için komple diferansiyeli sökmek gerekiyor. Farklı markalarda da kovan üzerinde gresörlük var. Case 75C de ön aksı greslediğimiz zaman fazla gres için tahliye deliği bulunuyor. Erkunt 58E modelde şanzıman yağı taşana kadar doldurulursa koltuk altında hava alma deliğinden fazla yağı tahliye edebiliyor. Keçelerin patlamaması için tahliye deliği bırakılması gereken noktalara tahliye deliği açtırmak gerekir, bilginize sunarız. Biz her yeni traktörde garanti bitiminde ayarları kontrol ettirmek için mazot pompası ayarı yaptırıyoruz fakat bu işlemlerin garanti süresi içinde yapılması gerektiği kanaatindeyim. Traktörün sağır kalma durumu oluşabilir, motor için sağlıklı olmaz. MF de su soğutmalı EGR olan modellerde , su hattının delinmesi sonucunda motora zarar verebilecek durum söz konusu olabilir. EGR ye gidecek egzoz borusunun önüne sac kapak yapılarak egzoz gazı sistemden arındırılıyor. Egzoz gazının içinde küçük miktarda olsa partikül, kurum, is bulunur, piston yüzeyine zarar verebilme olasılığı var. Zararlı gaz temizliği için SCR ve DOC bulunması daha iyi çözüm gibi duruyor, motorun sıkıştırma oranını da 19:1 oranın üzerine çıkartmadan dizayn vermek gerekebilir. LS traktör modellerinde ileri geri vitesinin içte ve dışta bulunan pimleri mevcut, bu pimlerin içteki keserse komple şanzıman sökülmek durumunda kalınıyor. Ayrıca şanzımanda buçuklu ölçülerde bilyalar mevcuttur, parça tedariği konusunda gecikme yaşanıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Tarım ve Hayvancılık Haberleri
Erkunt mu john dere mi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt