PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ERKUNT VE ALMAN DEUTZ ORTAKLIGI
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="köylü" data-source="post: 283135" data-attributes="member: 988"><p><strong>Ynt: ERKUNT VE ALMAN DEUTZ ORTAKLIGI</strong></p><p></p><p>ama şu bir gerçek 2008 yılından kalite ve güven açısında çok yol aldı.ayrıca ülkemize bizlere 3 silindirin gücünü ve zf şanzumanın neler yaptıgını yoldaki hızlı olmanın da yolunu açtı.komrosörün de çıgrını açtı hele hidrilik sistemindeki kalite ve güveni de ayrı bir konu .3 silindirli traktörlerin içinde çok ayrı bir yeri var.tüm modelerin 3 silindirini silmiş durumda.adamlar 4 silindirle hala erkunta rakip olamıyorlar.buda artık bir gerçek oldu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="köylü, post: 283135, member: 988"] [b]Ynt: ERKUNT VE ALMAN DEUTZ ORTAKLIGI[/b] ama şu bir gerçek 2008 yılından kalite ve güven açısında çok yol aldı.ayrıca ülkemize bizlere 3 silindirin gücünü ve zf şanzumanın neler yaptıgını yoldaki hızlı olmanın da yolunu açtı.komrosörün de çıgrını açtı hele hidrilik sistemindeki kalite ve güveni de ayrı bir konu .3 silindirli traktörlerin içinde çok ayrı bir yeri var.tüm modelerin 3 silindirini silmiş durumda.adamlar 4 silindirle hala erkunta rakip olamıyorlar.buda artık bir gerçek oldu. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ERKUNT VE ALMAN DEUTZ ORTAKLIGI
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt