PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ERKUNT VE ALMAN DEUTZ ORTAKLIGI
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="hannas" data-source="post: 283273" data-attributes="member: 21517"><p><strong>Ynt: ERKUNT VE ALMAN DEUTZ ORTAKLIGI</strong></p><p></p><p>4 silindir 2.9 motor erkuntun su an kullandığı 3.3 3silindir motordan hem daha güçlü hemde daha verimli olur.euro 4 olmasıda cabası.4 silindirli motor 3 silindirli turbolu motordan daha iyi kanımca zira 212motor 165liklerin tadı hala çiftçinin damağında.</p><p>ama suda varki bunu erkunt kullanmak için imza atmadı sadece döküm parça satacak deutza anlş-*s.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hannas, post: 283273, member: 21517"] [b]Ynt: ERKUNT VE ALMAN DEUTZ ORTAKLIGI[/b] 4 silindir 2.9 motor erkuntun su an kullandığı 3.3 3silindir motordan hem daha güçlü hemde daha verimli olur.euro 4 olmasıda cabası.4 silindirli motor 3 silindirli turbolu motordan daha iyi kanımca zira 212motor 165liklerin tadı hala çiftçinin damağında. ama suda varki bunu erkunt kullanmak için imza atmadı sadece döküm parça satacak deutza anlş-*s. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ERKUNT VE ALMAN DEUTZ ORTAKLIGI
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt