PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
erkunt yakıtı nasıl
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="SALİM" data-source="post: 518453" data-attributes="member: 21476"><p><strong>Ynt: erkunt yakıtı nasıl</strong></p><p></p><p>erkunt dekarda bir buçuk litre yakıyorsa yakıt tüketimi yönünden turbosu olmayan intercoller ve benzeri teknolojilere sahip olmayan 70-56 ların önüne geçememiş demektir.çift çekerler yolda biraz fazla yaksada tarlada da tersi geçerlidir.bütün bu teknolojilere rağmen eski motorlarla hemen hemen aynıysa aklıma birtek kılima farkı geliyor.yeni traktörlerdeki fark konforu sağlaması demekki yoksa eski motorlardan pekte az yaktıkları söylenemez mi? aslında bu yakıt konusuda kendi içinde ikiye ayrılıyor. birincisi az yaktığını söyleyenler. ikincisi çok yaktığını söyleyenler. her halde azla çok arası bir şey yakıyorlar.noter onaylı yakıt denemelerinin bir şey ifade etmediği ortada. biz yine traktör kullanıcılarının dediklerini dikkate almak zorundayız.şuda varki erkuntun beklenenden fazla yakmasında eski alışkanlıklarımızında bir rolü ola bilir.eski motorlardaki akrasif kullanımı bu motorlar sevmiiyor ola bilir. düşük devirler çalışma şartları için gerekli tork değerlerini sağlıyor. ama bunu dikkate almayan pek çok kullanıcıda devirli kullanmaya devam ediyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SALİM, post: 518453, member: 21476"] [b]Ynt: erkunt yakıtı nasıl[/b] erkunt dekarda bir buçuk litre yakıyorsa yakıt tüketimi yönünden turbosu olmayan intercoller ve benzeri teknolojilere sahip olmayan 70-56 ların önüne geçememiş demektir.çift çekerler yolda biraz fazla yaksada tarlada da tersi geçerlidir.bütün bu teknolojilere rağmen eski motorlarla hemen hemen aynıysa aklıma birtek kılima farkı geliyor.yeni traktörlerdeki fark konforu sağlaması demekki yoksa eski motorlardan pekte az yaktıkları söylenemez mi? aslında bu yakıt konusuda kendi içinde ikiye ayrılıyor. birincisi az yaktığını söyleyenler. ikincisi çok yaktığını söyleyenler. her halde azla çok arası bir şey yakıyorlar.noter onaylı yakıt denemelerinin bir şey ifade etmediği ortada. biz yine traktör kullanıcılarının dediklerini dikkate almak zorundayız.şuda varki erkuntun beklenenden fazla yakmasında eski alışkanlıklarımızında bir rolü ola bilir.eski motorlardaki akrasif kullanımı bu motorlar sevmiiyor ola bilir. düşük devirler çalışma şartları için gerekli tork değerlerini sağlıyor. ama bunu dikkate almayan pek çok kullanıcıda devirli kullanmaya devam ediyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
erkunt yakıtı nasıl
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt