PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Erkunt
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Turk-1" data-source="post: 1176597" data-attributes="member: 75858"><p>Bizimki de de h var. Ama dediğim gibi klima ki; bizim buralarda bilirsiniz kabinlilerde klima çalışmazsa olmaz, kompresör...v.s den 4 bg gitse geriye 70bg kalır. Zf şanzıman pulluk çekişi iyi olduğunu söylüyorlar ama sonuçta 3 silindir ve geriye kalan güç 70bg. Sanırım ideal 3lü 14 numara olur. Bizde 4lü 14 numara var. 95 bg kabibsiz ve bazı durumlarda sıkıntı oluyor. Hımm yinede bir deneriz, olmazsa sonuncusunu ters çeviriz. Bir fikir verir. Tşk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Turk-1, post: 1176597, member: 75858"] Bizimki de de h var. Ama dediğim gibi klima ki; bizim buralarda bilirsiniz kabinlilerde klima çalışmazsa olmaz, kompresör...v.s den 4 bg gitse geriye 70bg kalır. Zf şanzıman pulluk çekişi iyi olduğunu söylüyorlar ama sonuçta 3 silindir ve geriye kalan güç 70bg. Sanırım ideal 3lü 14 numara olur. Bizde 4lü 14 numara var. 95 bg kabibsiz ve bazı durumlarda sıkıntı oluyor. Hımm yinede bir deneriz, olmazsa sonuncusunu ters çeviriz. Bir fikir verir. Tşk. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Erkunt
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt