PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Eskiden üretilen ve yeni üretilen traktörler arasında neden TORK farkı var
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="LORUOĞLU" data-source="post: 302646" data-attributes="member: 16973"><p><strong>Ynt: Eskiden üretilen ve yeni üretilen traktörler arasında neden TORK farkı var</strong></p><p></p><p>arkadslar bıldıgım kadarıyla tork motorla alakalı bısey yanısanzuman ve dıfransıyelle alakası yok motorun torkunu belırleyen unsurlar motor krankı bıyel kollarının uzunlugu sekman sayıları pıstonların ust bolgesı ıle motor kapagının arasındakı mesafe yanı yanma odacıklarının hacmı gıbı seyler torku belırler soyle bır ornek vereyım 95 mm bır pıstona sahıp ıkı ayrı motorun krank devırlerı ve pıston kolları yanı bıyel kolları arasında kı farktan dolayı bırısı mesela 60 bg guc uretırken bır dıgerı 70 bg uretebılır ve ayrıca bırısınde ıkı tane kompresor sekmanı ve bır tane yag sekmanı varken dıgerınde dort tane kompresor sekmanı ve ıkı tane yaglama sekmanı varsa bu pıston daha fazla guc ve tork uretırcanlı ornek veryım bırde gecn yıl mf 265 s rektefe ettırırken komsumuzun motoruna orjınalınde bulunan ıkı kompresorve bır yag sekmanı yerıne daha kalıtelı celık pıston ve dort kompresor ve ıkı yag sekmanı atıldı krankına ellenmedı sadece taslandı motor sımdı ılk alındıgında zorlanarak cektıgı pullugu sımdı serı bır sekılde cekıyor ve onemlı orandada yakıt tasarrufu sagladıgını soyluyor komsum yanı sımdı yenı modellerdekı motorlar farklı oldugu ıcın aynı motordan daha fazla guc alınabılıyor cesıtlı ayarlarla bu da cok guzel bısey tabıkı...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LORUOĞLU, post: 302646, member: 16973"] [b]Ynt: Eskiden üretilen ve yeni üretilen traktörler arasında neden TORK farkı var[/b] arkadslar bıldıgım kadarıyla tork motorla alakalı bısey yanısanzuman ve dıfransıyelle alakası yok motorun torkunu belırleyen unsurlar motor krankı bıyel kollarının uzunlugu sekman sayıları pıstonların ust bolgesı ıle motor kapagının arasındakı mesafe yanı yanma odacıklarının hacmı gıbı seyler torku belırler soyle bır ornek vereyım 95 mm bır pıstona sahıp ıkı ayrı motorun krank devırlerı ve pıston kolları yanı bıyel kolları arasında kı farktan dolayı bırısı mesela 60 bg guc uretırken bır dıgerı 70 bg uretebılır ve ayrıca bırısınde ıkı tane kompresor sekmanı ve bır tane yag sekmanı varken dıgerınde dort tane kompresor sekmanı ve ıkı tane yaglama sekmanı varsa bu pıston daha fazla guc ve tork uretırcanlı ornek veryım bırde gecn yıl mf 265 s rektefe ettırırken komsumuzun motoruna orjınalınde bulunan ıkı kompresorve bır yag sekmanı yerıne daha kalıtelı celık pıston ve dort kompresor ve ıkı yag sekmanı atıldı krankına ellenmedı sadece taslandı motor sımdı ılk alındıgında zorlanarak cektıgı pullugu sımdı serı bır sekılde cekıyor ve onemlı orandada yakıt tasarrufu sagladıgını soyluyor komsum yanı sımdı yenı modellerdekı motorlar farklı oldugu ıcın aynı motordan daha fazla guc alınabılıyor cesıtlı ayarlarla bu da cok guzel bısey tabıkı... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Eskiden üretilen ve yeni üretilen traktörler arasında neden TORK farkı var
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt