PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Çekimler)
fendt 209s
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="okkangal" data-source="post: 35840" data-attributes="member: 470"><p><strong>Ynt: fendt 209s</strong></p><p></p><p>gelişen teknoloji güç aktarm elemenlarında kayıpları en aza indirmek için çok kullanışlı gelişmeler kaydetti ... çok büyük makinelerdeki manyetik yataklar , iş makinelerinde hidrolik ve hidrostatik sistemler.. bu şekilde titreşim ve buna bağlı arızalarda en seviyeye çekilmekte ... hidrolik şanzımanlar ile iş makinelerinde manevra kabileyetine bağlı çalışma zamanıda kısalmakta buda dolaylı olarak yakıta , zamana bağlı maddi kazancada yansımakta .... bu yeni kavrama gerektirmeyen sistemlerde aynen bu şekilde kullanıcıya daha rahat ve daha verimli iş imkanı sunuyor... benim fikrim yakıtada gözle görülür bir etskisi olmaktadır... </p><p>mesela bizim arazimizde küçük ve şekilsiz tarlalarda başları dönerken çok fazla manevra yapılmakta .. ilk bakışta ihmal edilsede şöyle beş yıllık bir zamanda yakılan yakıt hesaplandığında traktörün çalıştığı süre göz önüne alınarak , bu manevralar şaşırtıcı bir yakıt kaybına sebep olmakta ... kavramalı ve sürekli dişli değişerek transmisyon sağlayan makinalarda bu durum işleyen aksamların yorulma süresini kısaltmakta hatta bilinçsiz kullanımlarla kısa zamanda cidi arızalar olmakta ... ben hidrostad iletim sistemlerini türkiye şartlarında gerçekten çok iyi olacağını düşünüyorum .... fendt vario kadenesiz şanzımanı , ve hidrolik iletim sistemlerini orta sınıf traktörlerindede uygulayarak bizlere çok önemli ve kullanılması gerekli fırsatlar sunmakta ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="okkangal, post: 35840, member: 470"] [b]Ynt: fendt 209s[/b] gelişen teknoloji güç aktarm elemenlarında kayıpları en aza indirmek için çok kullanışlı gelişmeler kaydetti ... çok büyük makinelerdeki manyetik yataklar , iş makinelerinde hidrolik ve hidrostatik sistemler.. bu şekilde titreşim ve buna bağlı arızalarda en seviyeye çekilmekte ... hidrolik şanzımanlar ile iş makinelerinde manevra kabileyetine bağlı çalışma zamanıda kısalmakta buda dolaylı olarak yakıta , zamana bağlı maddi kazancada yansımakta .... bu yeni kavrama gerektirmeyen sistemlerde aynen bu şekilde kullanıcıya daha rahat ve daha verimli iş imkanı sunuyor... benim fikrim yakıtada gözle görülür bir etskisi olmaktadır... mesela bizim arazimizde küçük ve şekilsiz tarlalarda başları dönerken çok fazla manevra yapılmakta .. ilk bakışta ihmal edilsede şöyle beş yıllık bir zamanda yakılan yakıt hesaplandığında traktörün çalıştığı süre göz önüne alınarak , bu manevralar şaşırtıcı bir yakıt kaybına sebep olmakta ... kavramalı ve sürekli dişli değişerek transmisyon sağlayan makinalarda bu durum işleyen aksamların yorulma süresini kısaltmakta hatta bilinçsiz kullanımlarla kısa zamanda cidi arızalar olmakta ... ben hidrostad iletim sistemlerini türkiye şartlarında gerçekten çok iyi olacağını düşünüyorum .... fendt vario kadenesiz şanzımanı , ve hidrolik iletim sistemlerini orta sınıf traktörlerindede uygulayarak bizlere çok önemli ve kullanılması gerekli fırsatlar sunmakta ... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Çekimler)
fendt 209s
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt