PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fendt
Videolar (Alıntılar)
fendt 412 vario asılması !
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="önder çifçi" data-source="post: 68325" data-attributes="member: 400"><p><strong>Ynt: fendt 412 vario asılması !</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>sevgili arkadaşlar;</p><p></p><p>video ' yu ve yorumları izledim, şu sonuca vardım..</p><p>burada bir başarı sözkonusu.başarı o ağır yükü varış noktasına taşımak.bu işide bu makina yapabildi sanıyorum.aslolan burada fendt ' in veya bir başka makinanın olması değil.bu başarının asıl nedeni VARİO dur.bu yarışmalarda çekilen yük makinaların çekme kapasitesinin üzerinde bir yük değil.ancak dinamik bir yüktür.çekme hareketiyle beraber çekilen yükün traktöre doğru kaydırılması esnasında makina üzerindeki çekme yükünü artırmakta.eğer transmisyon artan yük karşısında ona paralel olarak hızını azaltabilirse traktörün motoruna bindirilen yük azaltılır.dolayısı ile motorun momenti düşmez.ayni işi daha yüksek hızlarda yapabilmek için daha fazla güce ihtiyaç vardır.motorun gücünü değiştiremediğinize göre,hızını değiştirmek gerekli.yani traktöre binen yük arttıkça hızını azaltarak bu yükü yenebilirsiniz.. bazı cvt transmisyonlarda tarla ve yol konumu var deniliyor,hatta ben bazılarında auto modunuda gördüm.yani üç konumda faydalanabiliyoruz.ama bunların hepsibir yazılım doğrultusunda gerçekleşmekte.bu şartlar altında çalışan traktörün üzerine binen yüke karşı gösterdiği reaksiyon süresinde transmisyonun motora binen yükü azltması esnasında binen yük arttığı için motor bu yük altında yorulup güç kaybetmekte.eğer bu düşüş maksimum tork değerinin altına düşerse, güç hızla azalır yükte aynı oranda artmaya devam ederse motorun stop etmemesini önlemek biraz zor olur.</p><p>şimdi FENDT ' İ ve VARİO ' yu iyi bilen kardeşlerim yine kızabilirler.canım oda cvt buda cvt.(arada ne fark var yani?)işte olayın püf noktası burada.VARİO ' nun cvt den ayrılan tarafı budur.</p><p>vario transmisyonlarda motora binen yükün oranını ayarlayabilirsin.bu özelliktirki traktörün motorunu bayıltmadan iş yapabilmesini sağlatır.bayılmayan motorun devri düşmez.devri düşmeyen motorun momenti düşmez.momenti düşmeyen motor yüke karşı gücünü düşürmez.değişen ve düşen birtek hızdır.hız düşümünüde motora binen yüke göre anında kontrol edebilirseniz karınca hızıyla bile olsa o yükü çekmeye devam edebilirsiniz.ancak hareket sonlanmış,kütle hız kaybetmiş,durmuşşa onu tekrar ivmelendirmek,ona hız kazandırmak için gerekli olan güç elinizdeki mevcut güçten çok daha fazladır.dolayısı ile tipi modeli ne olursa olsun aynı işi yapan bir makineyle VARİO şanzımanlı bir makine arasında bu fark her zaman olacaktır.</p><p>FENDT ' İ FENDT KILAN en önemli özelliklerden biri KAYMA SINIR ANHTARI diğeride TURBOCLUTCH tır.bu iki özelliği şanzımanına koyan imalatçı firmalar ancak ozaman FENDT ' in teknolojisine ermiş olacaklar.tabii fendt ' in mühendisleride aylak dururlarsa...</p><p>bilgi notu:vario bugün icad olmadı.1996 da üretildi 1997 den beri kullanılmakta..neden hala kopyalanamadı acaba.... bilmem olay hakkında açıklayıcı olabildimmi?.eğer VARİO hakkında anlatımlarımda bir eksiklik varsa ilim ve irfan sahibi arkadaşlarımdanda yorum bekliyorum</p><p> selam ve sevgilerimle....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="önder çifçi, post: 68325, member: 400"] [b]Ynt: fendt 412 vario asılması ![/b] sevgili arkadaşlar; video ' yu ve yorumları izledim, şu sonuca vardım.. burada bir başarı sözkonusu.başarı o ağır yükü varış noktasına taşımak.bu işide bu makina yapabildi sanıyorum.aslolan burada fendt ' in veya bir başka makinanın olması değil.bu başarının asıl nedeni VARİO dur.bu yarışmalarda çekilen yük makinaların çekme kapasitesinin üzerinde bir yük değil.ancak dinamik bir yüktür.çekme hareketiyle beraber çekilen yükün traktöre doğru kaydırılması esnasında makina üzerindeki çekme yükünü artırmakta.eğer transmisyon artan yük karşısında ona paralel olarak hızını azaltabilirse traktörün motoruna bindirilen yük azaltılır.dolayısı ile motorun momenti düşmez.ayni işi daha yüksek hızlarda yapabilmek için daha fazla güce ihtiyaç vardır.motorun gücünü değiştiremediğinize göre,hızını değiştirmek gerekli.yani traktöre binen yük arttıkça hızını azaltarak bu yükü yenebilirsiniz.. bazı cvt transmisyonlarda tarla ve yol konumu var deniliyor,hatta ben bazılarında auto modunuda gördüm.yani üç konumda faydalanabiliyoruz.ama bunların hepsibir yazılım doğrultusunda gerçekleşmekte.bu şartlar altında çalışan traktörün üzerine binen yüke karşı gösterdiği reaksiyon süresinde transmisyonun motora binen yükü azltması esnasında binen yük arttığı için motor bu yük altında yorulup güç kaybetmekte.eğer bu düşüş maksimum tork değerinin altına düşerse, güç hızla azalır yükte aynı oranda artmaya devam ederse motorun stop etmemesini önlemek biraz zor olur. şimdi FENDT ' İ ve VARİO ' yu iyi bilen kardeşlerim yine kızabilirler.canım oda cvt buda cvt.(arada ne fark var yani?)işte olayın püf noktası burada.VARİO ' nun cvt den ayrılan tarafı budur. vario transmisyonlarda motora binen yükün oranını ayarlayabilirsin.bu özelliktirki traktörün motorunu bayıltmadan iş yapabilmesini sağlatır.bayılmayan motorun devri düşmez.devri düşmeyen motorun momenti düşmez.momenti düşmeyen motor yüke karşı gücünü düşürmez.değişen ve düşen birtek hızdır.hız düşümünüde motora binen yüke göre anında kontrol edebilirseniz karınca hızıyla bile olsa o yükü çekmeye devam edebilirsiniz.ancak hareket sonlanmış,kütle hız kaybetmiş,durmuşşa onu tekrar ivmelendirmek,ona hız kazandırmak için gerekli olan güç elinizdeki mevcut güçten çok daha fazladır.dolayısı ile tipi modeli ne olursa olsun aynı işi yapan bir makineyle VARİO şanzımanlı bir makine arasında bu fark her zaman olacaktır. FENDT ' İ FENDT KILAN en önemli özelliklerden biri KAYMA SINIR ANHTARI diğeride TURBOCLUTCH tır.bu iki özelliği şanzımanına koyan imalatçı firmalar ancak ozaman FENDT ' in teknolojisine ermiş olacaklar.tabii fendt ' in mühendisleride aylak dururlarsa... bilgi notu:vario bugün icad olmadı.1996 da üretildi 1997 den beri kullanılmakta..neden hala kopyalanamadı acaba.... bilmem olay hakkında açıklayıcı olabildimmi?.eğer VARİO hakkında anlatımlarımda bir eksiklik varsa ilim ve irfan sahibi arkadaşlarımdanda yorum bekliyorum selam ve sevgilerimle.... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fendt
Videolar (Alıntılar)
fendt 412 vario asılması !
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt