PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Alıntılar)
FENDT 716 VARİO TRANSMİSSİON
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="insomnia" data-source="post: 170805" data-attributes="member: 491"><p><strong>Ynt: FENDT 716 VARİO TRANSMİSSİON</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Bildiğim kadarıyla iki farklı CVT tekniği var birincisi VARIO dediğimiz bu sistem hidropomp ve hidromotor sistemiyle motordan aldığı dönüş hareketini hidrolik yağ basıncının debisiyle arttırarak yada azaltarak yada akış yönünü değiştirerek planet dişli sisteme oradanda dif grubuna aktaran sistemdir JD yanılmıyorsam 80 serisindede buna yakın mantıkta bir sistem var </p><p></p><p>diğeri ise ZF GROUP diye alman bir firma var bu şanzımanda ise CVT tekniği ağırlıklı olarak mekanik kullanılmakta ayrıca bu firma aks ve yürür tahrik gruplarını üretim bir çok otomotiv ve özellikle bildiğimiz bir çok traktör markasına şanzıman dif aks ve yürüyüş grupları imal edip istek ve talebe görede parça veren yada üretici firma konumundalar </p><p></p><p><a href="http://www.zf.com/sso/content//tr/import/zf_turkiye/startpage/ueruenler/tarim_makinalari/Tarim_Makinalari.html" target="_blank">http://www.zf.com/sso/content//tr/import/zf_turkiye/startpage/ueruenler/tarim_makinalari/Tarim_Makinalari.html</a></p><p><a href="http://www.zf.com/sso/content//tr/import/zf_turkiye/startpage/ueruenler/tarim_makinalari/kademesiz_sanzimanlar/KademesizSanzimanlar.html" target="_blank">http://www.zf.com/sso/content//tr/import/zf_turkiye/startpage/ueruenler/tarim_makinalari/kademesiz_sanzimanlar/KademesizSanzimanlar.html</a></p><p></p><p></p><p>toparlamak gerekirse VARIO patentli bir ürün ve bunu özel kılan bir durum var bununla alakalı makaleyi birkez baştan daha okumakta fayda olacaktır diye düşünüyorum VARIO da güç şekillenirken dişli kullanmıyor tamamıyla hidroliğin yağ basıncı debisiyle yada akış yönüyle oluyor bu elbet bukadar basit değil buna ek olarak FENDT ve DEUTZ mühendislerinin ürettiği özel bir yazılım programı var bu makinanın sağ alt basamağı altında tam kapalı vaziyette ve kopyası yapılamayacak şekilde tasarlanmış özel bir yazılım sistemi VARIO çok akıllı bir sistem sizin yükünüz karşı direnciniz ne olursa olsun motor devrini sabit tutma şansınız var ve farzı misal 300 hp ortalamasında bir makinayla seyir halindeyken yaklaşık 60 km yada üzeri hızla giderken bu makinayı TEREDDÜTSÜZ geri vitese alma şansınız var yada 2200 motor devrinde bu makinaya saatte 20 METREYLE yürütme şansınızda var bu ve bunlar gibi daha bir sürü özellik bunları dişli ve dişli grubuyla halletmeye kalkarsanız bu kadar az malzeme ve mekanikle halletmek mümkün olmayacaktır makalede kırmızı yazıyla yazdım diye hatırlıyorum ZAMANLA AŞINAN YADA ESKİYEN YADA DEĞİŞMESİ GEREKEN HİÇ BİR PARÇA İHTİVA ETMEZ diye</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="insomnia, post: 170805, member: 491"] [b]Ynt: FENDT 716 VARİO TRANSMİSSİON[/b] Bildiğim kadarıyla iki farklı CVT tekniği var birincisi VARIO dediğimiz bu sistem hidropomp ve hidromotor sistemiyle motordan aldığı dönüş hareketini hidrolik yağ basıncının debisiyle arttırarak yada azaltarak yada akış yönünü değiştirerek planet dişli sisteme oradanda dif grubuna aktaran sistemdir JD yanılmıyorsam 80 serisindede buna yakın mantıkta bir sistem var diğeri ise ZF GROUP diye alman bir firma var bu şanzımanda ise CVT tekniği ağırlıklı olarak mekanik kullanılmakta ayrıca bu firma aks ve yürür tahrik gruplarını üretim bir çok otomotiv ve özellikle bildiğimiz bir çok traktör markasına şanzıman dif aks ve yürüyüş grupları imal edip istek ve talebe görede parça veren yada üretici firma konumundalar [url=http://www.zf.com/sso/content//tr/import/zf_turkiye/startpage/ueruenler/tarim_makinalari/Tarim_Makinalari.html]http://www.zf.com/sso/content//tr/import/zf_turkiye/startpage/ueruenler/tarim_makinalari/Tarim_Makinalari.html[/url] [url=http://www.zf.com/sso/content//tr/import/zf_turkiye/startpage/ueruenler/tarim_makinalari/kademesiz_sanzimanlar/KademesizSanzimanlar.html]http://www.zf.com/sso/content//tr/import/zf_turkiye/startpage/ueruenler/tarim_makinalari/kademesiz_sanzimanlar/KademesizSanzimanlar.html[/url] toparlamak gerekirse VARIO patentli bir ürün ve bunu özel kılan bir durum var bununla alakalı makaleyi birkez baştan daha okumakta fayda olacaktır diye düşünüyorum VARIO da güç şekillenirken dişli kullanmıyor tamamıyla hidroliğin yağ basıncı debisiyle yada akış yönüyle oluyor bu elbet bukadar basit değil buna ek olarak FENDT ve DEUTZ mühendislerinin ürettiği özel bir yazılım programı var bu makinanın sağ alt basamağı altında tam kapalı vaziyette ve kopyası yapılamayacak şekilde tasarlanmış özel bir yazılım sistemi VARIO çok akıllı bir sistem sizin yükünüz karşı direnciniz ne olursa olsun motor devrini sabit tutma şansınız var ve farzı misal 300 hp ortalamasında bir makinayla seyir halindeyken yaklaşık 60 km yada üzeri hızla giderken bu makinayı TEREDDÜTSÜZ geri vitese alma şansınız var yada 2200 motor devrinde bu makinaya saatte 20 METREYLE yürütme şansınızda var bu ve bunlar gibi daha bir sürü özellik bunları dişli ve dişli grubuyla halletmeye kalkarsanız bu kadar az malzeme ve mekanikle halletmek mümkün olmayacaktır makalede kırmızı yazıyla yazdım diye hatırlıyorum ZAMANLA AŞINAN YADA ESKİYEN YADA DEĞİŞMESİ GEREKEN HİÇ BİR PARÇA İHTİVA ETMEZ diye [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Alıntılar)
FENDT 716 VARİO TRANSMİSSİON
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt