PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Alıntılar)
FENDT 716 VARİO TRANSMİSSİON
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ali_kockaya" data-source="post: 170915" data-attributes="member: 7396"><p><strong>Ynt: FENDT 716 VARİO TRANSMİSSİON</strong></p><p></p><p>arkadaşlar bu şanzımanı anlamak için önce ayna-mahrutinin mantığını anlıyacaksınız.bilirsiniz ayna-mahruti kolay cevrilen lastiği daha çok patinaj yaptırır.burada motordan gelen dönme kuvveti ayna-mahruti ile aynı mantıkla çalışan bir sisteme giriyor.yalnız buradaki fark;bir tarafına tekerleklere direk hareket veren dişli,diğer tarafına ise bir yağ pompası bağlanmış.yağ pompasından çıkan yağ ise iki adet yağ motorunu hareket ettiriyor.bu yağ motorları da yukarıda bahsettiğim tekerleklerin dönmesini sağlayan dişliye bağlı.yani motordan gelen gücün iki seçeneği var.bu planet dişli(ayna-mahrutiye benzeyen) sayesinde;yağ pompasını çevirmek daha zorsa iki kat hızla lastikleri yada pompayı çevirmek kolaysa iki kat hızla pompayı çevirecek.pompadaki açıyı arttırarak traktörün hızlanmasını sağlayabilirsin.yada açıyı sıfırlayıp sistemi boşa alırsın.yağ devrini durdurursan elfreni çekmiş gibi olursun.pompayı ters açıya doğru çevirirsen traktör geriye gitmeye başlar.bu sistemin avantajları;yağın gücünü hepiniz biliyorsunuz.bir pistonun kuvvetini.bu yağın gücüyle dişli sistemin hızla çalışmasını karma kullanmış.birde traktör vites değiştirmeden pompanın açısını arttırararak hızlanır.bu sistemde abarttığınız kadar alman dehası değil zekası var..bir çiftçi olarak ben çözdüğüme göre bizimkilerde yapabilir..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ali_kockaya, post: 170915, member: 7396"] [b]Ynt: FENDT 716 VARİO TRANSMİSSİON[/b] arkadaşlar bu şanzımanı anlamak için önce ayna-mahrutinin mantığını anlıyacaksınız.bilirsiniz ayna-mahruti kolay cevrilen lastiği daha çok patinaj yaptırır.burada motordan gelen dönme kuvveti ayna-mahruti ile aynı mantıkla çalışan bir sisteme giriyor.yalnız buradaki fark;bir tarafına tekerleklere direk hareket veren dişli,diğer tarafına ise bir yağ pompası bağlanmış.yağ pompasından çıkan yağ ise iki adet yağ motorunu hareket ettiriyor.bu yağ motorları da yukarıda bahsettiğim tekerleklerin dönmesini sağlayan dişliye bağlı.yani motordan gelen gücün iki seçeneği var.bu planet dişli(ayna-mahrutiye benzeyen) sayesinde;yağ pompasını çevirmek daha zorsa iki kat hızla lastikleri yada pompayı çevirmek kolaysa iki kat hızla pompayı çevirecek.pompadaki açıyı arttırarak traktörün hızlanmasını sağlayabilirsin.yada açıyı sıfırlayıp sistemi boşa alırsın.yağ devrini durdurursan elfreni çekmiş gibi olursun.pompayı ters açıya doğru çevirirsen traktör geriye gitmeye başlar.bu sistemin avantajları;yağın gücünü hepiniz biliyorsunuz.bir pistonun kuvvetini.bu yağın gücüyle dişli sistemin hızla çalışmasını karma kullanmış.birde traktör vites değiştirmeden pompanın açısını arttırararak hızlanır.bu sistemde abarttığınız kadar alman dehası değil zekası var..bir çiftçi olarak ben çözdüğüme göre bizimkilerde yapabilir.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Alıntılar)
FENDT 716 VARİO TRANSMİSSİON
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt