PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Alıntılar)
FENDT 816
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="okkangal" data-source="post: 28055" data-attributes="member: 470"><p><strong>Ynt: FENDT 816</strong></p><p></p><p>arkadaşlar basit bir şekilde detaya girmeden bildiklerimi anlatayım size konu hakında belki yardımcı olurum ... motorun tekerlere ilettiği tahrik gücü aks milinin çapıyla çarptıığımızda çıkan değer , traktörün tekerinin yenmesi gereken sürtünme kuvvetini teker çapı ile çarptığımızda çıkan değerden büyük olmalıki traktör ilerleyebilsin .. yani anlıyoruzki teker büyüdükçe traktörün işi zorlaşıyor... ( yük *yük kolu=kuvvat*kuvvat kolu lise mantığı ile çözümleyebilirsiniz)</p><p> ama bu demek değildirki traktör tekeri büyüdükçe daha büyük olur demek değildir. birde dikkat etmemiz gereken bir durum daha var teker büyüdükçe bir turda alınan yol artacağından hızda artar değil mi ... bu durumda traktörün devride önemlidir teker çapının belirlenmesinde... </p><p></p><p>o halde diyebilirizki teker çapı yakıt+devir+ağırlık+motor gücü ve traktörün statiği göz önüne alınarak hepsi arasında optimum bir verimlilik sağlanacak şekilde belirlenir.. böyle direk teker şöyleyse böyle çeke falan diye kafadan tahminler yanlıştır... bahsettiğim bu hesapları ve verileri ise firma gizli tutar sizde olsanız öyle yapmazmıydınız... tasarım bilgilerinizi açıklamazdınız deilmi ... </p><p></p><p>bir milin tasarımı örneğin elfreni kolunun tasarımı bile bütün hesapları ergonoımisi ile sayfalarca çizim ve hesap isterken koca bir motorun tasarımı ve hesabı öyle basit değildir.. hadi tekeri büyütek daha iyi çeksin diye olmaz..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="okkangal, post: 28055, member: 470"] [b]Ynt: FENDT 816[/b] arkadaşlar basit bir şekilde detaya girmeden bildiklerimi anlatayım size konu hakında belki yardımcı olurum ... motorun tekerlere ilettiği tahrik gücü aks milinin çapıyla çarptıığımızda çıkan değer , traktörün tekerinin yenmesi gereken sürtünme kuvvetini teker çapı ile çarptığımızda çıkan değerden büyük olmalıki traktör ilerleyebilsin .. yani anlıyoruzki teker büyüdükçe traktörün işi zorlaşıyor... ( yük *yük kolu=kuvvat*kuvvat kolu lise mantığı ile çözümleyebilirsiniz) ama bu demek değildirki traktör tekeri büyüdükçe daha büyük olur demek değildir. birde dikkat etmemiz gereken bir durum daha var teker büyüdükçe bir turda alınan yol artacağından hızda artar değil mi ... bu durumda traktörün devride önemlidir teker çapının belirlenmesinde... o halde diyebilirizki teker çapı yakıt+devir+ağırlık+motor gücü ve traktörün statiği göz önüne alınarak hepsi arasında optimum bir verimlilik sağlanacak şekilde belirlenir.. böyle direk teker şöyleyse böyle çeke falan diye kafadan tahminler yanlıştır... bahsettiğim bu hesapları ve verileri ise firma gizli tutar sizde olsanız öyle yapmazmıydınız... tasarım bilgilerinizi açıklamazdınız deilmi ... bir milin tasarımı örneğin elfreni kolunun tasarımı bile bütün hesapları ergonoımisi ile sayfalarca çizim ve hesap isterken koca bir motorun tasarımı ve hesabı öyle basit değildir.. hadi tekeri büyütek daha iyi çeksin diye olmaz.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Alıntılar)
FENDT 816
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt