PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fendt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Fendt, Almanya'da Tüm Segmentleri Birincilikle Kapattı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1393301" data-attributes="member: 76199"><p>Böyle olması gayet doğal.</p><p>Seriye özel motor tercihleri var.</p><p>Traktörün yapacağı işlere göre en uygun motor karakteristiği tercih ediyor.</p><p>Motorlar, kademesiz şanzımanla çok uyumlu olarak çalışıyor.</p><p>Yedek parça hizmetinde ise hidro motorun ne zaman değişeceğini bile varsayıp ona göre üretim yapıyor.</p><p>Fendt 313, 1600-1800 rpm devirlerde pullukta gayet başarılı iş çıkarıyor.</p><p>Almanya, yağışlı iklime sahip olduğundan yaş ve çamur zeminlerde hareket edecek traktör üretiyor.</p><p>Traktör genel ağırlığına göre motorun torku bir tık üst tercih edildiğinden traktör genelde sabit tork aralığı devirlerinde çalışmak durumunda kalacaktır.</p><p>1600-1800 rpm en az yakıt bölgesinin başlangıcı 1600 rpm çoğu işte yeterli gücü sunuyor, zorlanmalarda 1800 rpm devirle zor alanlardan kaçılabiliyor.</p><p>Ek yazılım v.s. kolay bölgelerde pek gerektirmez.</p><p>NH T5 115 , ek yazılımla aynı motor tepkilerini verebilir.</p><p>Akselerasyon (hızlanma) olarak limuzin araba hissiyatında , düşük torklu bol beygirli , orta kıvamda yürüyen nitelik taşıyor.</p><p>Patinaj ortalaması %10 olabilmesi için tercih edilir.</p><p>Eee ne de olsa beygir arması var.</p><p>Fendt 1050 de motor dizaynı olarak çok başarılı iş çıkarılmış fakat karakteristik olarak hoşuma gitmiyor.</p><p>Motor çalışma devirleri çok düşük devirlere verilmiş.</p><p>Ford motor kısa stroklu olduğundan 2100 rpm devirde çalışması gerekiyor.</p><p>Standart motor grafiği eğrilmiş büzülmüş birazda teknolojinin yardımıyla 1400 rpm devire en az yakıt noktası uydurulmuş gibi duruyor.</p><p>Motor turbonun sırtında çalışıyor.Motor göstergelerinde turbonun sağlıklı çalıştığı ile ilgili veri bulunmuyor.</p><p>Sürücüler eski modellerden aşina oldukları 1400-1700 rpm aktif çalışma devir aralığını daha çok tercih ederler.</p><p>Alt serilerdeki aktif çalışma devir aralıkları ile üst serilerin aktif çalışma devir aralıkları birbirine yakın olmalıdır.</p><p>Sürüş dinamiklerini etkilediğinden hiç olmazsa marka içinde uyum görmeliyiz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1393301, member: 76199"] Böyle olması gayet doğal. Seriye özel motor tercihleri var. Traktörün yapacağı işlere göre en uygun motor karakteristiği tercih ediyor. Motorlar, kademesiz şanzımanla çok uyumlu olarak çalışıyor. Yedek parça hizmetinde ise hidro motorun ne zaman değişeceğini bile varsayıp ona göre üretim yapıyor. Fendt 313, 1600-1800 rpm devirlerde pullukta gayet başarılı iş çıkarıyor. Almanya, yağışlı iklime sahip olduğundan yaş ve çamur zeminlerde hareket edecek traktör üretiyor. Traktör genel ağırlığına göre motorun torku bir tık üst tercih edildiğinden traktör genelde sabit tork aralığı devirlerinde çalışmak durumunda kalacaktır. 1600-1800 rpm en az yakıt bölgesinin başlangıcı 1600 rpm çoğu işte yeterli gücü sunuyor, zorlanmalarda 1800 rpm devirle zor alanlardan kaçılabiliyor. Ek yazılım v.s. kolay bölgelerde pek gerektirmez. NH T5 115 , ek yazılımla aynı motor tepkilerini verebilir. Akselerasyon (hızlanma) olarak limuzin araba hissiyatında , düşük torklu bol beygirli , orta kıvamda yürüyen nitelik taşıyor. Patinaj ortalaması %10 olabilmesi için tercih edilir. Eee ne de olsa beygir arması var. Fendt 1050 de motor dizaynı olarak çok başarılı iş çıkarılmış fakat karakteristik olarak hoşuma gitmiyor. Motor çalışma devirleri çok düşük devirlere verilmiş. Ford motor kısa stroklu olduğundan 2100 rpm devirde çalışması gerekiyor. Standart motor grafiği eğrilmiş büzülmüş birazda teknolojinin yardımıyla 1400 rpm devire en az yakıt noktası uydurulmuş gibi duruyor. Motor turbonun sırtında çalışıyor.Motor göstergelerinde turbonun sağlıklı çalıştığı ile ilgili veri bulunmuyor. Sürücüler eski modellerden aşina oldukları 1400-1700 rpm aktif çalışma devir aralığını daha çok tercih ederler. Alt serilerdeki aktif çalışma devir aralıkları ile üst serilerin aktif çalışma devir aralıkları birbirine yakın olmalıdır. Sürüş dinamiklerini etkilediğinden hiç olmazsa marka içinde uyum görmeliyiz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fendt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Fendt, Almanya'da Tüm Segmentleri Birincilikle Kapattı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt