PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fendt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Fendt Kullanıcısına Sorularınız.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Agri_King" data-source="post: 84284" data-attributes="member: 3074"><p><strong>Ynt: Fendt Kullanıcısına Sorularınız.</strong></p><p></p><p>27- 155 beygirlik makina 4 silindir ile yüksek kullanım ve bakım ekonomisi vaad ediyordu.</p><p>28- CD çalar olmaması, 'adamlar sadece gerekli şeyleri sunuyorlar, 15 liralık bi CD çalar bile koymayıp göz boyamaktan kaçınmışlar' duygusunu veriyordu.</p><p>29- Kapı kilitleri dışında tamamen elektronik olması 2011 de atılacak uydu ile ülkemizde de kullanılabilecek uydu güdümlü 1 cm hassasiyetli otomatik pilot uygulamasına tamamen hazır olduğunu gösteriyordu. (Anahtar kelime DGPS)</p><p>30- Emsal gücü veren makinalara göre daha ufak tefek, daha hafif olması da cazipti.</p><p>31- Ciddi sayıda üstünde hidrolik çıkış vardı.</p><p>32- Kabinin sağ üstündeki elektrik çıkışları çok kullanışlı idi.</p><p>34- Gece aydınlatması mükemmeldi.</p><p>35- Fasılalı silecekten kapıya bağlı iç aydınlatmaya konforu eksiksizdi.</p><p>36- Makina da sizle konuşan bir bilgisayar arayüzü vardı. Tüm arıza kodlarını burada görebiliyordunuz.</p><p>37- Filtre kirliliğinden yağ ömrüne, yaptığınız işten bir sonraki işin ne olduğuna, anlık tüketimden, tarla, gün ya da sezon boyunca olan yakıt tüketiminizi anında tek tuşla görebiliyordunuz.</p><p>38- Teker değişiminde ya da aşınmasında kilometre göstergesini kalibre etmeye yarayan bir radarlı hız ölçüm konforu sunuyordu.</p><p>39- Yüzdürme ayarları mükemmel derecede kademelenebiliyordu.</p><p>40- Tüm hidrolik çıkışlarda timing yapabilmek olasıydı.</p><p>41- Her düzenin bir yedeği vardı, iki joystickin görevlerini birbirine aktarabilip, aynı işi farklı düğmelerden yaptırabiliyordunuz.</p><p>42- Gerekli avadanlık traktörle birlikte geliyordu. Alet çantası dolu, her pimin kaybolmaması için ana gövdeye bağlantısı vardı.</p><p>43- Ana hidrolik pistonları yükü orta noktaya iletecek şekilde yatay dizayn edilmişti.</p><p>44- Leasing imkanları cazipti.</p><p>45- Oraya buraya gizlenmiş daha yüzlerce detay ortalama bir yıl içinde keşfedilmeyi bekliyor ve bunu hissettiriyordu.</p><p></p><p>Şimdilik bu kadar.. İleride ben de öğrendikçe bu nedenlere daha yüz kadar daha ekleyeceğime eminim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Agri_King, post: 84284, member: 3074"] [b]Ynt: Fendt Kullanıcısına Sorularınız.[/b] 27- 155 beygirlik makina 4 silindir ile yüksek kullanım ve bakım ekonomisi vaad ediyordu. 28- CD çalar olmaması, 'adamlar sadece gerekli şeyleri sunuyorlar, 15 liralık bi CD çalar bile koymayıp göz boyamaktan kaçınmışlar' duygusunu veriyordu. 29- Kapı kilitleri dışında tamamen elektronik olması 2011 de atılacak uydu ile ülkemizde de kullanılabilecek uydu güdümlü 1 cm hassasiyetli otomatik pilot uygulamasına tamamen hazır olduğunu gösteriyordu. (Anahtar kelime DGPS) 30- Emsal gücü veren makinalara göre daha ufak tefek, daha hafif olması da cazipti. 31- Ciddi sayıda üstünde hidrolik çıkış vardı. 32- Kabinin sağ üstündeki elektrik çıkışları çok kullanışlı idi. 34- Gece aydınlatması mükemmeldi. 35- Fasılalı silecekten kapıya bağlı iç aydınlatmaya konforu eksiksizdi. 36- Makina da sizle konuşan bir bilgisayar arayüzü vardı. Tüm arıza kodlarını burada görebiliyordunuz. 37- Filtre kirliliğinden yağ ömrüne, yaptığınız işten bir sonraki işin ne olduğuna, anlık tüketimden, tarla, gün ya da sezon boyunca olan yakıt tüketiminizi anında tek tuşla görebiliyordunuz. 38- Teker değişiminde ya da aşınmasında kilometre göstergesini kalibre etmeye yarayan bir radarlı hız ölçüm konforu sunuyordu. 39- Yüzdürme ayarları mükemmel derecede kademelenebiliyordu. 40- Tüm hidrolik çıkışlarda timing yapabilmek olasıydı. 41- Her düzenin bir yedeği vardı, iki joystickin görevlerini birbirine aktarabilip, aynı işi farklı düğmelerden yaptırabiliyordunuz. 42- Gerekli avadanlık traktörle birlikte geliyordu. Alet çantası dolu, her pimin kaybolmaması için ana gövdeye bağlantısı vardı. 43- Ana hidrolik pistonları yükü orta noktaya iletecek şekilde yatay dizayn edilmişti. 44- Leasing imkanları cazipti. 45- Oraya buraya gizlenmiş daha yüzlerce detay ortalama bir yıl içinde keşfedilmeyi bekliyor ve bunu hissettiriyordu. Şimdilik bu kadar.. İleride ben de öğrendikçe bu nedenlere daha yüz kadar daha ekleyeceğime eminim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fendt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Fendt Kullanıcısına Sorularınız.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt