PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
fendt te dört çeker traktör yokmuş :)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="FatihÖZHAN" data-source="post: 1005202" data-attributes="member: 876"><p>Her hangi bir aracı askıya alalım ve altına girelim. Sağ veya sol tekerden birisini öne veya arkaya döndürelim. Diyelim ki sağ arka tekeri öne elimizle döndürdüğümüz de sağ teker arkaya dönecektir.Tersini yaptığımızda tersi olacaktı. Bu böyledir. Bundaki maksat araç düz yoldan viraja girdiğinde içteki teker az tur atarken dışarıdaki teker fazla tur atmasıdır. aksi taktirde kırılma ve kopmaya sebebiyet verir. Her hangi bir aracın çekişte olan tekeri engel ile karşılaşınca diğeri harekete geçer, diğerinde tam tutunamadığı zamanda boştaki teker gibi dönerek bildiğimiz pati/patinaj durumu oluşur. Özellikle arazili araçlarda bu durumu önlemek için her iki veya her dört tekeri eşit şeklinde döndürmek istenildiğinde manüel (el ile) yapıldığında (Kilite Alma) sıkıntı giderilmiş veya en aza indirilmiş olur. Ancak kilitten tekrar alınması gerekir. aracın donanımına bağlı olarak otomasyon (İnsan Eli Değmeden/Doğrudan Sistemin müdahale etmesi) durumunda da aynı işlemi görür. Burada maliyetinin pahalı olmasından dolayı otomatik sistem bilinmesine rağmen geç kullanmaya başlanmıştır. GALERİCİ'de Galerici şivesi ile konuşarak ÇOOOK farklı bir sistem gibi ürünü satış amaçlı tanıtım yoluna gitmiş olabilir. Bazı arazili araçta yarı otomatik/havalı, tam otomatik ve dijital (sayısal) programlı modeller bulunmaktadır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FatihÖZHAN, post: 1005202, member: 876"] Her hangi bir aracı askıya alalım ve altına girelim. Sağ veya sol tekerden birisini öne veya arkaya döndürelim. Diyelim ki sağ arka tekeri öne elimizle döndürdüğümüz de sağ teker arkaya dönecektir.Tersini yaptığımızda tersi olacaktı. Bu böyledir. Bundaki maksat araç düz yoldan viraja girdiğinde içteki teker az tur atarken dışarıdaki teker fazla tur atmasıdır. aksi taktirde kırılma ve kopmaya sebebiyet verir. Her hangi bir aracın çekişte olan tekeri engel ile karşılaşınca diğeri harekete geçer, diğerinde tam tutunamadığı zamanda boştaki teker gibi dönerek bildiğimiz pati/patinaj durumu oluşur. Özellikle arazili araçlarda bu durumu önlemek için her iki veya her dört tekeri eşit şeklinde döndürmek istenildiğinde manüel (el ile) yapıldığında (Kilite Alma) sıkıntı giderilmiş veya en aza indirilmiş olur. Ancak kilitten tekrar alınması gerekir. aracın donanımına bağlı olarak otomasyon (İnsan Eli Değmeden/Doğrudan Sistemin müdahale etmesi) durumunda da aynı işlemi görür. Burada maliyetinin pahalı olmasından dolayı otomatik sistem bilinmesine rağmen geç kullanmaya başlanmıştır. GALERİCİ'de Galerici şivesi ile konuşarak ÇOOOK farklı bir sistem gibi ürünü satış amaçlı tanıtım yoluna gitmiş olabilir. Bazı arazili araçta yarı otomatik/havalı, tam otomatik ve dijital (sayısal) programlı modeller bulunmaktadır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
fendt te dört çeker traktör yokmuş :)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt