PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Fiat 640 asansör çeki (pehlivan çeki) uygulaması
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="İSMAİL TUTAR" data-source="post: 1130436" data-attributes="member: 56055"><p>Bizim bölgede ağır yük taşıma için bu tarz çekiler popülerdir. Çeki oku, asansör çeki, üstü açık sofralı çeki gibi çeşitlerler de çalıştım. Kancalı çekiye belki hiç rastlamadım. En güvenilir ve sağlam, hatta en çok yük tartan çekiler bunlardır kendi gözümde. </p><p></p><p>Üstü açık çekiye hiç güvenmem, ya da herhangi bir şekilde kendiliğinden boşanabilen çekiye</p><p></p><p></p><p></p><p> 70-56 çekilerinin biraz uzunu, zaten onlardan istetip böyle getirdiler.</p><p></p><p>Videodaki arabanın nasıl devrildiğine gelince;</p><p></p><p>-Yükleme zaten sakat ve aşırı istif yapılmış.</p><p></p><p>-Tek dingil tek teker 180 cm dingil açıklığındaki arabaya bu yüksekliğindeki yükleme yapmak sıkıntıdır. Orman gibi eğimli arazide çalışan römorkların dingil açıklığı en kötü 200cm ve üzeri olmalıdır. Böylece çok ağır yükleri fazla yukarı istiflemeden denge noktasını aşağı çekebilirsiniz.</p><p></p><p>-Böyle sakat bir yükle rampadan çapraz iniş çıkış en büyük hata. Dikine inmek, yada çıkmak lazım.</p><p></p><p>-Römork traktörün hükmedebileceği kadar sanki ama yine de bu tarz ufak motorlarda 4 ton ve üstünü önermem. Ufak bir silkelenmede motoru bile yoldan çıkarabilir.</p><p></p><p>Çeki kanca tarzı değil de sabit olsa belki motoru da beraberinde götürebilirdi fakat sanki römorkun çekiden kurtulması devrilme sürecini hızlandırmış. Daha büyük ve ağır motorla da devrilir miydi bilemem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="İSMAİL TUTAR, post: 1130436, member: 56055"] Bizim bölgede ağır yük taşıma için bu tarz çekiler popülerdir. Çeki oku, asansör çeki, üstü açık sofralı çeki gibi çeşitlerler de çalıştım. Kancalı çekiye belki hiç rastlamadım. En güvenilir ve sağlam, hatta en çok yük tartan çekiler bunlardır kendi gözümde. Üstü açık çekiye hiç güvenmem, ya da herhangi bir şekilde kendiliğinden boşanabilen çekiye 70-56 çekilerinin biraz uzunu, zaten onlardan istetip böyle getirdiler. Videodaki arabanın nasıl devrildiğine gelince; -Yükleme zaten sakat ve aşırı istif yapılmış. -Tek dingil tek teker 180 cm dingil açıklığındaki arabaya bu yüksekliğindeki yükleme yapmak sıkıntıdır. Orman gibi eğimli arazide çalışan römorkların dingil açıklığı en kötü 200cm ve üzeri olmalıdır. Böylece çok ağır yükleri fazla yukarı istiflemeden denge noktasını aşağı çekebilirsiniz. -Böyle sakat bir yükle rampadan çapraz iniş çıkış en büyük hata. Dikine inmek, yada çıkmak lazım. -Römork traktörün hükmedebileceği kadar sanki ama yine de bu tarz ufak motorlarda 4 ton ve üstünü önermem. Ufak bir silkelenmede motoru bile yoldan çıkarabilir. Çeki kanca tarzı değil de sabit olsa belki motoru da beraberinde götürebilirdi fakat sanki römorkun çekiden kurtulması devrilme sürecini hızlandırmış. Daha büyük ve ağır motorla da devrilir miydi bilemem. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Fiat 640 asansör çeki (pehlivan çeki) uygulaması
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt