PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Ford
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Ford 3600 ,fiat 480 ve 540 hakkında
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1322641" data-attributes="member: 76199"><p>Ford'lardan 3000 Avrupa, 3000 kapalı çamurluk, 3600, 3610 S kullandık.</p><p>Ayna mahrutiler genelde temiz çıkar, patinaj pedalı yanlış kullanılırsa dişli kırabilir, frenler kuru balata olduğundan ıslanınca tutmaz.</p><p>Yakıt-çekiş olarak Fiat 480, Ford 3600 den bir tık iyidir.</p><p>Hidroliklerde yarıya kadar kaldırıp sonra tam yukarı kaldıran hidrolikli olanlar pek kullanışlı olmuyor.Bakım gerekebiliyor.</p><p>PTO genelde tek baskı ve seridir, debriyaja basınca duruyor.Ön takım yürüyen zamanla boşluk yapabilir.</p><p>Ford'ların ön kısım daha ağırdır, rampada Fiat 480 kadar kafa gezdirmez, römorka 9 delik demirle arışa hidrolik yaparız.</p><p>Ford 3600 modele turbo takılırsa +8 HP, +25 n.m. fark oluşturur, 56 hp, 199 n.m. gibi torka ulaşabilir.</p><p>Şanzuman ve ayna-mahruti konusunda bir şey diyemem, genel sağlamlık olarak iyi olduğunu düşünüyorum. </p><p>Yukarıdaki tork verileri bazı kaynaklarda farklı değerleri var, katalog üzerinden bunları söyleyebiliriz. Kolay gelsin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1322641, member: 76199"] Ford'lardan 3000 Avrupa, 3000 kapalı çamurluk, 3600, 3610 S kullandık. Ayna mahrutiler genelde temiz çıkar, patinaj pedalı yanlış kullanılırsa dişli kırabilir, frenler kuru balata olduğundan ıslanınca tutmaz. Yakıt-çekiş olarak Fiat 480, Ford 3600 den bir tık iyidir. Hidroliklerde yarıya kadar kaldırıp sonra tam yukarı kaldıran hidrolikli olanlar pek kullanışlı olmuyor.Bakım gerekebiliyor. PTO genelde tek baskı ve seridir, debriyaja basınca duruyor.Ön takım yürüyen zamanla boşluk yapabilir. Ford'ların ön kısım daha ağırdır, rampada Fiat 480 kadar kafa gezdirmez, römorka 9 delik demirle arışa hidrolik yaparız. Ford 3600 modele turbo takılırsa +8 HP, +25 n.m. fark oluşturur, 56 hp, 199 n.m. gibi torka ulaşabilir. Şanzuman ve ayna-mahruti konusunda bir şey diyemem, genel sağlamlık olarak iyi olduğunu düşünüyorum. Yukarıdaki tork verileri bazı kaynaklarda farklı değerleri var, katalog üzerinden bunları söyleyebiliriz. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Ford
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Ford 3600 ,fiat 480 ve 540 hakkında
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt