PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Ford
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Ford 3610 diferansiyel
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Black.Boyss.37" data-source="post: 1237223" data-attributes="member: 19401"><p>Kovanlarin uzunlugu kisaligi onemli degilki arka gobek sadece semer cikintisindan baska farki yoktur ben bu isi cok arastirdim cokda parmakla gosterilecek ustalarla gorustum evet bu mumkun zaten eskisinden cikan parcalar kullanilmiyor arka kovanlari balatalar ceer dislileri ve akislerle dolu alabilirseniz isiniz cok kolay fakat konyada cok fiyat cektiler 5 bin tl ye maal oluyor bana bos kovanin tekine o zaman 900 tl fiyat cektiler eskileri ile takas etmiyorlardi.balata komple takimlari 1500 tl yi geciyor ceer dislileri ve akislerin hesabini yap iste. Fakat cok güzel uyum sagladigini biliyorum 55 lik hemalarin fren kavrama ve cekileri 3610 dan cok farkli fakat 3610 un motor hayvan gibi güclü oldugu icin ve cok orantisiz bi sanzumana sahip zorlamaya basladigin zaman istavroz puluda aynamahrutide talaş gibi oluyor fakat... ceerli difransiyal sanzuman ve motor uyumunu o kadar guzel ayarliyorki ne motoru yoruyor nede difransiyal zarar goruyor cunki ayna mahrutiye yansiyan zorlanma 3/1 e denk geliyor. Eger imkaniniz varsa mükemmel sonuc alinabilir biz yillarca ford kullandik haladaha hayranim forda ve hatta idda da edebilirim 55 beygir gucunde yıkamayacagi makina yoktur. 3610 un nakliyesi zulum gibidir her traktor yarisamaz fakat cok seri bi sanzumana sahip oldugu icin tarla ve agir islerde arka zayıf kaliyor. Gucune diyecek hic bir sey yok taktigin pullugu cekiyor fakat arka ceersiz oldugu icin zayif kaliyor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black.Boyss.37, post: 1237223, member: 19401"] Kovanlarin uzunlugu kisaligi onemli degilki arka gobek sadece semer cikintisindan baska farki yoktur ben bu isi cok arastirdim cokda parmakla gosterilecek ustalarla gorustum evet bu mumkun zaten eskisinden cikan parcalar kullanilmiyor arka kovanlari balatalar ceer dislileri ve akislerle dolu alabilirseniz isiniz cok kolay fakat konyada cok fiyat cektiler 5 bin tl ye maal oluyor bana bos kovanin tekine o zaman 900 tl fiyat cektiler eskileri ile takas etmiyorlardi.balata komple takimlari 1500 tl yi geciyor ceer dislileri ve akislerin hesabini yap iste. Fakat cok güzel uyum sagladigini biliyorum 55 lik hemalarin fren kavrama ve cekileri 3610 dan cok farkli fakat 3610 un motor hayvan gibi güclü oldugu icin ve cok orantisiz bi sanzumana sahip zorlamaya basladigin zaman istavroz puluda aynamahrutide talaş gibi oluyor fakat... ceerli difransiyal sanzuman ve motor uyumunu o kadar guzel ayarliyorki ne motoru yoruyor nede difransiyal zarar goruyor cunki ayna mahrutiye yansiyan zorlanma 3/1 e denk geliyor. Eger imkaniniz varsa mükemmel sonuc alinabilir biz yillarca ford kullandik haladaha hayranim forda ve hatta idda da edebilirim 55 beygir gucunde yıkamayacagi makina yoktur. 3610 un nakliyesi zulum gibidir her traktor yarisamaz fakat cok seri bi sanzumana sahip oldugu icin tarla ve agir islerde arka zayıf kaliyor. Gucune diyecek hic bir sey yok taktigin pullugu cekiyor fakat arka ceersiz oldugu icin zayif kaliyor [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Ford
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Ford 3610 diferansiyel
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt